Podczas pobytu w placówce Alior Banku chciałem wpłacić pieniądze na rachunek osobisty oraz zapytać o ofertę lokal krótkoterminowych. Oczekiwanie na przyjęcie do punktu kasowego jest moim zdaniem zbyt długie. Na obsługę czekałem blisko 10 min. mimo, że w banku są 2 stanowiska kasowe. Uważam, że powodem tak długiego oczekiwania jest zbyt duży zakres pracy jaki mają przed sobą pracownice punktów kasowych. Otwarcie rachunku czy też zapytania dot. kredytu gotówkowego powinny być dokonane w punkcie obsługi klienta. Pracownica banku przeprosiła za zbyt długi okres oczekiwania i bezzwłocznie przystąpiła do pracy. Obsługa trwała zaledwie kilka chwil. Pracownik był miły i uprzejmy, strój nie wzbudzał zastrzeżeń.
Otrzymałem ulotkę dot. lokat i zostałem pożegnany.
Tankowałem na stacji gaz Lpg, na obsługę nie musiałem czekać dłużej niż minutę od naciśnięcia dzwonka wzywającego pracownika stacji. Pracownik przywitał się i zapytał za ile ma wlać gazu po czym zaprosił mnie do środka w celu uregulowania rachunku. Na stacji było czysto, towar był właściwie wyeksponowany nie zauważyłem braków w towarze. Przy kasie pracownik przywitał się, zapytał z którego dystrybutora korzystałem i czy nie chciałbym zakupić w promocyjnej cenie płynu do spryskiwaczy. Po dokonaniu płatności pracownik życzył miłego wieczoru i zapraszał ponownie.
W dniu dzisiejszym odwiedziłem wraz ze znajomymi kawiarnie Mont Blanc w C.H. Gemini w bielsku-Białej.
Zamówienie złożyliśmy po ok 5 min. ponieważ obsługa-3 osoby w tym przypuszczam jedna ucząca się były zajęte obsługą przy kasie.
Kelnerka była uprzejma, przeprosiła za długi okres oczekiwania i poleciła aktualną promocje tj. gorącą czekoladę z bananami. Kelnerka miała czysty i wyprasowany firmowy strój, skromną biżuterię oraz delikatny makijaż. Po złożeniu zamówienia czekaliśmy ok 7-8 min. na podanie napojów. Kawiarnia była czysta, stoliki sprzątane zaraz po opuszczeniu przez klientów. Towar był ułożony na czystych serwetach, witryny były czyste i estetyczne. Cena oraz nazwy towaru znajdowały się w widocznym miejscu. Kawa oraz napoje były przyrządzane zgodnie z recepturami i standardami( odbyłem szkolenie na baristę w firmie Empic Cafe). Po poproszeniu o rachunek kelnerka przyniosła terminal płatniczy, który przypuszczam z powodów technicznych nie mógł przeprowadzić transakcji. Po kilku minutach terminal dokonał pobrania środków z karty płatniczej. Pracownica podziękowała za wizytę w kawiarni i zaprosiła ponownie do odwiedzin i wypróbowania pozostałych pozycji z menu.
Sklep Mix Elektronics w Bielsku-Białej przy ul. Mostowa 5 odwiedziłem w sobotę 29-08-2009r. około godziny 13.00.
W sklepie znajdowało się ok 10 klientów rozpatrujących oferty telewizorów LCD oraz sprzętu AGD. Podczas mojej 15 minutowej wizyty zaobserwowałem, że do każdego z klientów przebywającego w sklepie podszedł pracownik pytając czy może coś doradzić lub czy mają jakieś pytania? Doradca, który podszedł do mnie był ubrany w stój firmowy, nie zauważyłem aby był zabrudzony czy też wymięty. Pracownik był miły i uprzejmy, rozpoczął od przywitania się i pytania czy interesuje mnie konkretny model kina domowego czy też potrzebuje pomocy w doborze odpowiedniego sprzętu? Na zadawane pytania pracownik odpowiadał w sposób zrozumiały, był zainteresowany pomocą w wyborze. Po krótkiej rozmowie zaproponował przemyślenie zakupu jak i wręczył mi materiały informacyjne w postaci gazetki Mix elektronics. Zakończył rozmowę ponownym zaproszeniem do sklepu i skorzystaniem właśnie z usług ich punktu życząc jednocześnie miłego dnia.
Szanowny Panie Mariuszu.
Dziękujemy za pozytywną ocenę.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!
Korzystałem z usługi...
Korzystałem z usługi myjni bezdotykowej. Obsługa stacji udzieliła mi wszelkich potrzebnych informacji potrzebnych do właściwego użycia sprzętu. Pracownik był uprzejmy i uczynny. Jego ubiór był czysty i schludny. Obsługa działała szybko, nie tworzyły się kolejki a klienci nie musieli długo czekać na dokonanie płatności. Prawie każdy klient został zapytany czy posiada kartę Bp, na którą zbiera się punkty za zatankowane paliwo czy też zakupy spożywcze. Klient otrzymał paragon i informację ile posiada aktualnie punktów na swojej karcie jak również ile wynosi reszta. Klient został pożegnany i zaproszony do ponownego odwiedzenia stacji BP.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.