Opinia użytkownika: Mariusz_121
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Podczas pobytu w placówce Alior Banku chciałem wpłacić pieniądze na rachunek osobisty oraz zapytać o ofertę lokal krótkoterminowych. Oczekiwanie na przyjęcie do punktu kasowego jest moim zdaniem zbyt długie. Na obsługę czekałem blisko 10 min. mimo, że w banku są 2 stanowiska kasowe. Uważam, że powodem tak długiego oczekiwania jest zbyt duży zakres pracy jaki mają przed sobą pracownice punktów kasowych. Otwarcie rachunku czy też zapytania dot. kredytu gotówkowego powinny być dokonane w punkcie obsługi klienta. Pracownica banku przeprosiła za zbyt długi okres oczekiwania i bezzwłocznie przystąpiła do pracy. Obsługa trwała zaledwie kilka chwil. Pracownik był miły i uprzejmy, strój nie wzbudzał zastrzeżeń. Otrzymałem ulotkę dot. lokat i zostałem pożegnany.