PLACAC CODZIENNE RACHUNKI , STOJAC W KOLEJCE MIALAM SPOSOBNOSC OBSERWACJI TEGO PUNKTU, UWAGE MOJA ZWROCILA KASJERKA PRACUJACA W TYM DNIU RANO, KTORA MIALA PROBLEM Z KONCENTRACJA I NIE SLUCHALA CO DO NIEJ MOWIA KLIENCI, ZAMIAST WYKONYWAC PRZELEWY Z KONT KLIENTOW ROBILA NORMALNE WPLATY GOTOWKOWE,OBURZENIE BYLO SPORE,GDYZ TRACILA KOLEJNY CZAS ABY WPROWADZAC OD NOWE DANE I WYKONYWAC JUZ POPRAWNIE TRANSAKCJE -----JA ZREZYGNOWALAM Z USLUG TEJ PLACOWKI W TYM DNIU I UDALAM SIE GDZIE INDZIEJ PORAZKA
W dniu 15 pażdziernika mimo woli weszłam sobie do sklepu z meblami.Od razu zostałam zauważona , gdyż klientów nie było więc obsługa była wolna.Panie służyły swoją pomocą i radą.Konkretnie chodziło mi o zestaw mebli do młodzieżowego pokoju, nie byłam zdecydowana jaki to ma być kolor , więc mi pomogły i dzięki temu mam już ostateczne wyobrażenie jak mają wyglądać meble córki.
W dniu 20 września wybrałam się z dziećmi po zakup butów. Naszym celem okazał się wyżej wspomniany sklep, w którym pracują dwie panie. Należy przyznać, iż obie mają podejście do każdego klienta, który znajduje się w sklepie. Byłam tam prawie 20min., więc mogłam zaobserwować jaki mają styl językowy, jakich używają zwrotów. Cały czas były uśmiechnięte. Do tego sklepu wchodzi się jak do własnego domu, który jest ciepły i przytulny, tak powinno być. Panie od samego wejścia służą swoją pomocą, pytają czego dokładnie szukamy, jakiego rozmiaru i koloru. Starają się, aby każdy, kto przyjdzie do tego sklepu wyszedł zadowolony, niekoniecznie z zakupami, ale chociaż z miłymi wspomnieniami z rozmowy no i z dodatkową wiedzą na temat nowego fasonu, który obowiązuje w danym sezonie. Każda wizyta kończy się serdecznym pożegnaniem, które procentuje na przyszłość w postaci powrotów klientów do tego sklepu jak i na polecaniu go innym.
W sobotę przypadło robić mi zakupy właśnie w tym obiekcie, konkretnie chodzi mi o różnice cen na półce, a ceny w punkcie kasowym, są różne.Np. kupiłam ciasto do pieczenia zebra, na półce cena 3,49, a w kasie 5,99. Udałam się do informacji, gdzie skierowała mnie kasjerka, gdyż nie byłam 1 osobą zgłaszającą ten problem od rana, Pani w informacji powiedziała, że ona na to nic nie może, że są takie ceny, niby komuś to zgłaszała, lecz nie umiała powiedzieć komu. Poza tym była opryskliwa, wszystko co mówiła, to jakby z konieczności, nie miała nawet identyfikatora. Jej wygląd zewnętrzny dawał wiele do życzenia, odzież mocno sprana, fryzura rozczochrana, jednym słowem wygląd nieschludny. Słowa jakie usłyszałam ,to że ją to nie interesuje, chciałam kontaktu z kierownictwem ponoć nie było.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.