Do salonu przychodzę regularnie ze względu na umiejętności fryzjerek ,jeszcze nie zdarzylo mi sie zebym wyszla niezadowolona ,za każdym razem jestem obsługiwana przez inną panią tym bardziej zachwyca mnie poziom świadczonych usług.Przed rozpoczęciem pracy fryzjerka pyta o moje oczekiwania ,potem dyskutujemy jej pomysły.Za każdym razem fryzjerce udało się mnie przekonac do swoich pomysłów i byłam bardzo zadowolona z efektów końcowych.Jedyne co zrobiło na mnie złe wrażenie tonamawianie na dodatkową usługę bez podania jej ceny ,a także namawianie do zakupu kosmetyków także bez podania przedziałów cenowych .Mimo zadowolenia z efektów poczułam się "naciągnięta"dlatego przy następnych wizytach nie zgodzę sie już na dodatkowe usługi .
Idea Bank S.A wzbudził moje zainteresowanie dzięki reklamom internetowym lokat bankowych.Ich oferta jest bardzo atrakcyjna i zróżnicowana Dodatkowo bardzo łatwo jest założyc lokatę wcale nie ruszając się z domu ,co jest niezmiernie wygodne.Nie obyło się całkiem bez problemów,ale kontakt z bankiem zarówno poprzez e-maile jak i wiadomości na stronie banku jest bardzo łatwy,dodatkowo obsługa portalu dzwoni w momentach problematycznych i szybko pomaga usunąc problem.Mam dopiero kilkudniowe doświadczenie z kontaktów z tym bankiem ,ale jak na razie w pełni spełnili moje oczekiwania.
Placówka jest duża ale ma zbyt malo stanowisk obslugi klienta.Do każdego stanowiska są dosyc duze kolejki ,szczegulnie do tych ktore zajmują sie odszkodowaniami za szkody komunikacyjne.Do wypelnienia sa skomplikowane wnioski ,ale niestety nie ma nikogo kto potrafi pomoc w ich wypelnieniu.Kiedy po okresie oczekiwania dociera sie juz do pracownika wrazenia staja sie dosyc pozytywne.Obsługujaca mnie osoba byla bardzo kompetentna ,zyczliwie pomogla zakonczyc wypelnianie wniosku(pomimo wrogich pomrukow z kolejki)i zadawala wlasciwe pytania.Bardzo czybko udalo mi sie tez zalatwic ogledziny pojazdu.Poza kolejkami z wizyty jestem zadowolona.
Jedyny hipermarket w którym zakupy są pakowane przez sprzedawcę.Półki są w stałej konfiguracji ,dzieki czemu łatwo można znaleść konkretne towary.Na półkach w godzinach popołudniowych brakuje bardzo wielu populrnych towarów.W dziale warzywnym kolejka do wagi jest bardzo długa i brakuje woreczków do pakowania warzyw.W dziale mrożonek są produkty do zakupu luzem ,ale ważyc trzeba je na dziale rybnym ,gdzie kolejka jest bardzo długa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.