Wizyta w sklepie była związana z poszukiwaniem sukienki do chrztu dla dziecka. Wizyta pozwoliła zapoznać się z ofertą Sklepu, która jest atrakcyjna, jednak nie znalazłam towaru jakiego szukałam. Mimo to pracownica w wyczerpujący sposób i bardzo miły wyjaśniła mi, że Firma specjalizuje się w strojach raczej sportowych i nie posiada w swojej ofercie modelu jakiego szukam. Wskazała mi jednak miejsca, gdzie mogę go znaleźć. Punkty odjęłam za ograniczony asortyment towaru.
Sklep odwiedziłam w celu dokonania zakupów. Mój kontakt z obsługą ograniczył się do pracownicy na sklepie i kasjerki. Szukałam konkretnego produktu. Pracownica będąca na sklepie wskazała mi miejsce w którym mogę go znaleźć. Towar w bardzo atrakcyjnej cenie. Pozostała ekspozycja produktów estetycznie ułożona. Niestety ceny przy niektórych produktach były nie wystawione, ale mam nadzieję, że było związane to ze zmianą promocji. Na niektórych półkach był nieład, tzn. pod ceną były niewłaściwe produkty. Oferta produktowa bardzo atrakcyjna, cenowo również. Szkoda, że sklep ma tak mała powierzchnię, która jest zdecydowanie nieodpowiednia do tego centrum handlowego (za to obniżona ocena - klient może czuć się tam mało komfortowo). Obsługa sklepu bardzo miła i pomocna, jednak obniżam też ocenę ze względu na to, że gdy upadł mi jeden z produktów (miałam dziecko na ręce i ciężko było mi się schylić) nikt z obsługi (w pobliżu była kasjerka i ochroniarz) nie pomógł mi go podnieść.
Wizyta w sklepie była związana z zakupami. Przy okazji zapoznałam się z ofertą produktową w części aptecznej i drogeryjnej. W części drogeryjnej pracownicy układali towar i obsługiwali klientów-pomagali przy wyborze produktu. udzielali informacji, obsługiwali kasę. Szukając produktu miałam kontakt z dwoma pracownicami. Udzieliły mi konkretnej odpowiedzi, zaprowadziły, w miejsce którego szukałam. Robiły to w miły sposób, było widać, że zależy im na kliencie. Ekspozycja produktów jest bardzo estetyczna - towar ułożony jest tematycznie, równo, ceny są widoczne, promocje również. Obniżyłam ocenę, ponieważ produkt, którego szukałam nie był wystawiony. Jednocześnie pragnę zaznaczyć, że z informacji jakie udzieliły mi pracownice produkt ten nie zdążyły wypakować.
W supermarkecie TESCO dokonywałam zakupów. Wymagało to ode mnie przejścia całego marketu, a wizyta zakończyła się w kasie, gdzie dokonywałam płatności za zakupy. Będąc na zakupach ocenie poddaję zawsze nie tylko obsługę klienta, ale również ekspozycję towarów, porządek na półkach, zgodność z ofertą promocyjną, czystość w sklepie.
Ogólna ocena za wizytę to 3. Bardzo nie podoba mi się, gdy podczas pracy marketu zmieniana jest oferta promocyjna - wprowadza to duży zamęt, gdyż bardzo często cena na towarze nie jest zgodna z ceną w kasie. Poza tym wszyscy pracownicy zaangażowani są w rozkładanie ekspozycji i z reguły jest czynna niewystarczająca liczba kas. Jednak muszę przyznać, iż obsługa w markecie jest bardzo miła i pomocna. Niestety z ekspozycją w tymże markecie jest spory problem, ponieważ towar jest poustawiany w nieładzie, często można zaobserwować puste półki (od paru miesięcy próbuję dokonać zakupu gąbki do masażu ciała i cały czas miejsce w którym się znajdowała jest puste, nie zastąpiono go innym towarem). Towar poukładany jest nieco chaotycznie. Przy kasach bardzo często brak reklamówek - tak było i tym razem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.