Opinia użytkownika: Maria_4
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W supermarkecie TESCO dokonywałam zakupów. Wymagało to ode mnie przejścia całego marketu, a wizyta zakończyła się w kasie, gdzie dokonywałam płatności za zakupy. Będąc na zakupach ocenie poddaję zawsze nie tylko obsługę klienta, ale również ekspozycję towarów, porządek na półkach, zgodność z ofertą promocyjną, czystość w sklepie. Ogólna ocena za wizytę to 3. Bardzo nie podoba mi się, gdy podczas pracy marketu zmieniana jest oferta promocyjna - wprowadza to duży zamęt, gdyż bardzo często cena na towarze nie jest zgodna z ceną w kasie. Poza tym wszyscy pracownicy zaangażowani są w rozkładanie ekspozycji i z reguły jest czynna niewystarczająca liczba kas. Jednak muszę przyznać, iż obsługa w markecie jest bardzo miła i pomocna. Niestety z ekspozycją w tymże markecie jest spory problem, ponieważ towar jest poustawiany w nieładzie, często można zaobserwować puste półki (od paru miesięcy próbuję dokonać zakupu gąbki do masażu ciała i cały czas miejsce w którym się znajdowała jest puste, nie zastąpiono go innym towarem). Towar poukładany jest nieco chaotycznie. Przy kasach bardzo często brak reklamówek - tak było i tym razem.