W poszukiwaniu pewnego produktu do włosów weszłam do drogerii Sephora.Postanowiłam zapytać Pracownicę tego sklepu o poszukiwany produkt, niestety nie uzyskałam żadnej wskazówki.Sprzedawczyni zapytana o radę nerwowo błądziła wzrokiem po sklepowych produktach, po czym z zakłopotaniem odpowiedziała, że pożądany przeze mnie produkt nie jest dostępny. Poprosiłam Panią o pomoc, jaki produkt podobny mogłaby mi polecić, a ona niestety nie udzieliła mi żadnej informacji. Pracownica sklepu była osobą niekompetentną i nawet nie próbowała tego ukryć. Uważam, że tak prestiżowa drogeria jak Sephora powinna mieć bardziej wykwalifikowany personel.
Podczas tankowania paliwa na tej stacji obsługiwał mnie pracownik, który bardzo miło i rzetelnie wykonał swoją pracę i na dodatek objaśnił mi różnice między dwoma typami paliw i doradził mi, które jest lepsze do mojego samochodu i co więcej nie próbował mi sprzedać droższego paliwa. Potem, gdy podeszłam do kasy, żeby zapłacić, pracownik stojący za kasą również okazał się bardzo miły i kompetentny i w sposób jasny i zrozumiały zapoznał mnie z promocja panującą na stacji.
Podczas mojej wizyty w sklepie spotkałam się z promocją kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Promocja ta polegała na tym, że przy zakupie jednego z produktów danej firmy otrzymuje się żel do mycia twarzy gratis. Niestety nie było zaznaczone który żel jest rozdawany za darmo, a żeby się tego dowiedzieć trzeba było poszukać osoby odpowiedzialnej za promocje i czynność ta zajęła mi dużo czasu. Gdy już znalazłam tą Panią, była ona strasznie niemiła i wręcz odburknęła mi szczegóły promocji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.