Opinie użytkownika (2)

Przed wejściem do...
Przed wejściem do centrum należy pokonać schody, które z racji zimy i śniegu z butów klientów są dosyć śliskie, trzeba bardzo uważać. Możliwe, że starsza osoba może mieć problemy z wyjściem. Przed wejściem znajduję się bankomat, który wypłaca banknoty 20zł, bardzo przydatna rzecz. Po wejściu do sklepu zauważyłem,że koszyki czekają w dużej ilości na klienta, podłoga zaraz przy wyjściu od środka była trochę brudna od śniegu z butów, ale już za barierką do wejścia było czysto i ładnie. Dział z warzywami był czysty, akurat Pani uzupełniała tam asortyment, więc wszystko było, ceny też były raczej podpisane wszędzie. Minąłem dział z nabiałem, akurat nie interesował mnie tym razem ten asortyment, ale wszystko wyglądało ok. Dział z wędlinami był bogato wyposażony, podobnie z serami. Kiedy spytałem o drobiową wędlinę Pani przedstawiła mi jakie są szynki i zaproponowała tę, która była w promocji, skorzystałem z propozycji. Pani była bardzo uprzejma. Idąc dalej zauważyłem dobrze wyposażony dział ze słodyczami, oraz piwem, najpopularniejsze piwa były chłodzone w lodówce, która była w pełni uzupełniona. Dział z przemysłem i chemia ominąłem kierując się na napoje i później pieczywo. Wszystko było uzupełnione, w tym pieczywo , co jest ważne, bo była niedziela po południu.Wybrałem bułkę (woreczki były dostępne) i udałem się do kasy. Nie było kolejki, ale też musiałem chwile poczekać na obsługę. Kiedy Pani przyszła to policzyła szybko towar, zapłaciłem kartą zbliżeniową i wyszedłem odkładając koszyk. Ogólnie byłem zadowolony, choć sklep niczym się nie wyróżnił nad innymi.

Marek_809

29.01.2013

Delikatesy Centrum

Placówka

Kraków, Frycza-Modrzewskiego 2

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do lokalu zauważyłem, że obiekt jest zadbany, jest czysto i przyjemnie. Duża ilość stanowisk zapewnia szybką obsługę petentów i nie czekanie w kolejkach. Najpierw podszedłem do okienka poznać szczegóły otwarcia nowego konta w tym banku. Pani, z którą rozmawiałem okazała się osobą bardzo miłą, posiadająca wiedzę, którą potrafiła w bardzo przystępny i jasny sposób mi przestawić. Proponując konto pokazała mi także inne możliwości i instrumenty finansowe banku z których mogę skorzystać. Po otwarciu konta dostałem wszystkie materiały i informację, jakie czynności muszę wykonać już w domu (aktywacja konta internetowego i karty). Następnie udałem się do kasy banku aby wpłacić pieniądze, tam również wszystko odbyło się sprawnie i miło. Kiedy byłem obsługiwany przy kasie jakiś Pan wszedł i nie wiedział gdzie podejść, po chwili znalazła się przy nim osoba z obsługi pytając, jak może pomóc, po czym zaprowadziła go do interesującego go stanowiska. Bank oceniam bardzo pozytywnie zarówno pod względem wyglądu jak i obsługi klienta.

Marek_809

29.01.2013

Bank Millennium

Placówka

Kraków, Kalwaryjska 56

Nie zgadzam się (0)