Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marek_809

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Po wejściu do lokalu zauważyłem, że obiekt jest zadbany, jest czysto i przyjemnie. Duża ilość stanowisk zapewnia szybką obsługę petentów i nie czekanie w kolejkach. Najpierw podszedłem do okienka poznać szczegóły otwarcia nowego konta w tym banku. Pani, z którą rozmawiałem okazała się osobą bardzo miłą, posiadająca wiedzę, którą potrafiła w bardzo przystępny i jasny sposób mi przestawić. Proponując konto pokazała mi także inne możliwości i instrumenty finansowe banku z których mogę skorzystać. Po otwarciu konta dostałem wszystkie materiały i informację, jakie czynności muszę wykonać już w domu (aktywacja konta internetowego i karty). Następnie udałem się do kasy banku aby wpłacić pieniądze, tam również wszystko odbyło się sprawnie i miło. Kiedy byłem obsługiwany przy kasie jakiś Pan wszedł i nie wiedział gdzie podejść, po chwili znalazła się przy nim osoba z obsługi pytając, jak może pomóc, po czym zaprowadziła go do interesującego go stanowiska. Bank oceniam bardzo pozytywnie zarówno pod względem wyglądu jak i obsługi klienta.