W dniu 18.02.2011 odwiedziłem oddział Banku. Placówka odpowiednio przygotowana dla klientów. Pełne opisy stanowisk pracy. Odpowiedni ubiór do zajmowanego stanowiska.Atmosfera przyjazna. Miła i fachowa obsługa. Możliwość umówienia się na określoną godzinę. Można skorzystać z różnych ofert sprzedaży banku.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
W dniu 25....
W dniu 25. 02.2010 r. tankowałem paliwo do mojego samochodu. Stanowiska odpowiednio przygotowane, zapewnione rękawice i dodatkowy pojemnik z woda do mycia szyb. W pomieszczeniu samoobsluga wyrobów spożywczych oraz miła obsługa przy kasie. Powitanie "dzień dobry", "uśmiech", pełne skupienie na kliencie. Bez problemu realizuje zakup i zapłatę za tankowanie. Miła i wystarczająca opinia o myciu samochodu i programach, widoczne informacje do poczytania. Wg mnie Stacja spełnia wymogi odnośnie zapewnienia komfortu i satysfakcji klientów.
Podczas wizyty w Banku Spółdzielczym odniosłem miłą atmosferę wśród klientów Banku i wśród pracowników. Wygląd Banku estetyczny, ulotki i informacje w gablocie. Panuje porządek. Jedynie to trochę czasu zajmuje kolejka do zapłaty w kasie. Z wizyty jestem zadowolony.
Podczas wizyty w sklepie spożywczym Lidl pozwoliłem sobie zaobserwowac pracę personelu podczas rozkładania towaru w gorączce przedświątecznej. Niestety zauważyłem panujący chaos wśród pracowników. Zbyt duża ilośc towarów wyciągniętych przed półkami,nie nadążający pracownicy z wykładaniem towaru, klienci wyciągający z palet produkty spożywcze itp. Nadmierna ilośc towaru, brak odpowiedniej segregacji na półkach, nie za dobry merchandising. Obsługa kas jest najgorsza, gdyz mimo wielu kas zazwyczaj jest obsługa 1 lub 2 kas w bardzo wolnym tempie, co wydłuża to czas stania w kolejce dla klienta. Ale są też dobre walory sklepu Lidl gdyż odznaczają sie dobrą jakością produktów marek zagranicznych. Jeżeli miałbym ocenic jakośc obsługi to uważam iż należałoby dokonac wielu zmian z korzyścią dla klientów.
W dniu 09.12.2008 r. dokonałem zakupów w jednym z sieci hipermarketu Tesco w miejscowości Mielec. Bardzo podoba mi się wystrój wnętrza sklepu. Hipermarket ten ze względu na dużą powierzchnię jest wygodny w robieniu codziennych zakupów. Zarówno duży wybór jak i odpowiednia ich ekspozycja w stosunku do asortymentu. Pozytywnie oceniam stosowanie merchandisingu. Fachowa obsługa kas. Za bardzo pozytywną cechę, określam fakt dokonania zwrotu towaru bez określonych konsekwencji. Godziny całodobowe otwarcia sklepu są bardzo dogodne i nie ograniczają czasu klientów. Jestem zadowolony z dokonanych zakupów w tym hipermarkecie.
Jest to restauracja godna polecenia. Bardzo miła obsługa (kelner obsługujący każdego gościa z osobna), bogate menu, bardzo dobre potrawy, zwłaszcza ich walory smakowe i zapachowe. Przyjemna i miła atmosfera (kącik muzyczny), wpływająca na dobry nastrój. Bogaty wystrój wnętrza lokalu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.