Opinia użytkownika: Marek_69
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Podczas wizyty w sklepie spożywczym Lidl pozwoliłem sobie zaobserwowac pracę personelu podczas rozkładania towaru w gorączce przedświątecznej. Niestety zauważyłem panujący chaos wśród pracowników. Zbyt duża ilośc towarów wyciągniętych przed półkami,nie nadążający pracownicy z wykładaniem towaru, klienci wyciągający z palet produkty spożywcze itp. Nadmierna ilośc towaru, brak odpowiedniej segregacji na półkach, nie za dobry merchandising. Obsługa kas jest najgorsza, gdyz mimo wielu kas zazwyczaj jest obsługa 1 lub 2 kas w bardzo wolnym tempie, co wydłuża to czas stania w kolejce dla klienta. Ale są też dobre walory sklepu Lidl gdyż odznaczają sie dobrą jakością produktów marek zagranicznych. Jeżeli miałbym ocenic jakośc obsługi to uważam iż należałoby dokonac wielu zmian z korzyścią dla klientów.