Opinie użytkownika (4)

Moja opinia dotyczy...
Moja opinia dotyczy nie obsługi lub wyglądu sklepu, tu nie mam zastrzeżeń, ale faktu płatności kartą płatniczą. Mianowicie dokonując zakupu produktów spożywczych i artykułów higienicznych, wybrałem potrzebne artykuły, następnie przy kasie wyłożyłem produkty na taśmę, a kasjer zeskanował je i wymienił kwotę do zapłaty równą 17,28 zł. Ja podałem kartę płatniczą, a kasjer powiedział, że płatności kartą mogę dokonać od kwoty 20 zł. Zostawiłem więc produkty przy kasie i poszedłem szybko dobrać jeden produkt, a następnie stwierdzając, że kwota będzie zbyt mała dobrałem drugi produkt. W tym czasie ustawiła się już kilkuosobowa kolejka. Kasjer sprawnie poprosił klientów o przejście do drugiej kasy, a ja dokonałem płatności kartą płatniczą, kwota w końcu przekroczyła 20 zł. Rozumiem, ze płatność kartą płatniczą od kwoty minimum 20 zł to wymóg nałożony odgórnie przez kierownictwo firmy i jak myślę dotyczy całej sieci delikatesów Centrum, ale uważam, że powoduje to częściowe zniechęcanie klientów do zakupów w sklepach tej sieci, oczywiście tych, którzy płatności dokonują kartą płatniczą. 20 zł to może nie jest wielka kwota, ale osoby dokonujące zakupów codziennych poniżej tej wartości, gdy chcą zapłacić kartą stawiane są w kłopotliwej sytuacji, gdy muszą dobierać produkty, żeby przekroczyć wymagane minimum. Wiem, ze chodzi o koszty obsługi karty płatniczej, ale na przykład w sieciach sklepowych Stokrotka, Razem, Lewiatan nie spotyka się takiej sytuacji.

Marek_558

20.04.2012

Delikatesy Centrum

Placówka

Niemce, Lubelska 188

Nie zgadzam się (0)
Na dziale RTV...
Na dziale RTV multimedia, sprawdzałem promocję dotyczącą laptopów. Podano w gazetce, że będą dostępne laptopy ze zniżką 50%, czyli 1/2 ceny obowiązującej normalnie. Na dziale zauważyłem wywieszkę z informacją o obniżce 1/2 ceny przy laptopie firmy Dell (oznaczam go nr 1), a cena wyjściowa umieszczona na wywieszce to 2199,00 zł. Laptop ten był uszkodzony, to znaczy wizualnie brakowało mu dwóch klawiszy na klawiaturze. Na wyższej półce ponad przecenionym laptopem był umieszczony laptop tez firmy Dell (oznaczam go nr 2) w cenie 1999,00 zł. I tutaj zaskoczenie, bo porównując parametry obydwu laptopów stwierdziłem, że laptop nr 2 posiada wyższe (np. dysk twardy 500 GB, szybszy procesor), a laptop nr 1 niższe (np. dysk twardy 250 GB, słabszy procesor). Było to porównanie tak "na szybko", ale i tak jest to zdumiewające, że cena wyjściowa urządzenia słabszego technicznie i do tego uszkodzonego jest 10% wyższa niż urządzenia tej samej firmy, a posiadającego lepsze parametry techniczne. Obydwa urządzenia dysponowały takim samym ekranem 15 ". Widocznie nawet w promocji 1/2 ceny sprzedawca musi liczyć na duży zysk.

Marek_558

02.01.2012

Tesco

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (2)
Ocena tylko -1,...
Ocena tylko -1, bo duże zastrzeżenie do metek opisujących towar, np. metki z oznakowaniem rodzaju i ceną pieczywa schowane pod inne (trzeba ręcznie wysuwać i odczytywać), nieraz brak metki z opisem danego pieczywa. Drugie to kolejki do kas, o tej godzinie tylko 3 miejsca kasowe czynne to stanowczo za mało (co prawda ilość wszystkich to 5 plus 1 dodatkowe przy obsłudze klienta), zwłaszcza, że okres przedświąteczny. Na plus ogólnie dobry wygląd stanowisk obsługi i regałów.

Marek_558

27.04.2011

Carrefour

Placówka

Lublin, Jana Pawła II 21

Nie zgadzam się (4)
Po prośbie o...
Po prośbie o wskazanie asortymentu (baloniki urodzinowe} pani b. szybko i sprawnie wskazała miejsce towaru. Obsługa miła, np. przy kasie wystąpił problem z płatnością kartą płatniczą (typ Visa Electron), transakcja była 4-krotnie odrzucana, dopiero interwencja pani z obsługi klienta pozwoliła zrealizować transakcję. Pani kasjerka b. miła, stwierdziła, że po prostu sklep posiada stare kasy. Towary na stoiskach ułożone, informacje dobre.Ilość oczekujących do kas max. 3 osoby, uruchomionych stanowisk kasowych:3.

Marek_558

27.04.2011

Carrefour

Placówka

Lublin, Jana Pawła II 21

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi