Opinie użytkownika (4)

Poszedłem do hurtowni...
Poszedłem do hurtowni po silniczek krokowy do forda. Pan z obsługi sprawdził w komputerze czy dana część jest w magazynie. Podał mi cenę 208 zł. netto. Cena mi odpowiadała więc poszliśmy poszukać na magazynie i znależliśmy ale cena na półce wynosiła 280 zł netto. Mimo to wziąłem towar i poszedłem do kasy, a tam cena już wzrosła do 316 zł. netto. Drobna pomyłka :)

Marek_115

06.07.2009

Moto-Hurt

Placówka

Poznań, Milczańska 69

Nie zgadzam się (25)
Jak wiadomo nie...
Jak wiadomo nie można tankować samodzielnie gazu, a na tej stacji nie ma dzwonka do wezwania obsługi i trzeba podchodzić do kasy i prosić o obsługę. Jest to dość uciążliwe.

Marek_115

04.07.2009

ORLEN

Placówka

Swarzędz, Poznańska 4

Nie zgadzam się (24)
Poszedłem do sklepu...
Poszedłem do sklepu z zamiarem zakupu radia samochodowego. Poprosiłem obsługę o pomoc. Przez kolejne 1,5 godziny prosiłem o pomoc wielokrotnie. W końcu gdy jeden z panów znalazł dla mnie czas okazało się, że mi nie pomoże ponieważ nie ma wiedzy w tej dziedzinie. Na dłuższe czekanie nie wystarczyło mi cierpliwości. Radio nabyłem w innym sklepie.

Marek_115

11.05.2009

Norauto

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (20)
Od 2,5 miesięca...
Od 2,5 miesięca próbuję kupić produkt wystawiony na półce. Co tydzień wkładam go do koszyka i przy kasie dowiaduję się, że niestety nie ma na niego nabitego kodu. Zgłaszam problem co tydzień w punkcie obsługi klienta. Do dnia dzisiejszego bez zmian. Produkt jest bezcenny - nie da się go kupić.

Marek_115

11.05.2009

Real

Placówka

Poznań, Bukowska 156

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi