Duży wybór produktów, ceny bardzo zróżnicowane. Ekspedientka na dziale pieczywa rzadko używa rękawiczki do podawania zakupionych rzeczy, za to duży minus. Sklep sprawia wrażnie czystego i bardzo zadbanego miejsca, nie ma bałaganu na półkach. Bardzo często obsługa odbywa się na jednej kasie - zbyt długi czas oczekiwania.
Chciałem wyjaśnić problem z dostępem do konta poprzez internet (iPko). Obsługa profesjonalna, dostałem konkretną odpowiedź w trakcie jednej wizyty w oddziale. Zdecydowanym minusem jest zbyt długi czas oczekiwania na obsługe (około 30 minut).
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Pracownicy infolinii są...
Pracownicy infolinii są niekompetentni, nie wykazują zainteresowania klientem. Zgłaszałem kilkukrotnie w Biurze Obsługi Abonenta problem z prędkością łącza - nie spełnia warunków umowy. Nigdy nie dostałem rzetlnej odpowiedzi kiedy usterka zostanie naprawiona, pracownik infolinii kazał mi czekać, trwa to juz ponad tydzień.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.