Opinie użytkownika (5)

Sam wybrałem jeansy,...
Sam wybrałem jeansy, podszedłem z nimi do przymierzalni, gdzie miło przywitała mnie pani w jasnych długich włosach. Wręczyła numer i poszedłem przymierzać. W przymierzalni panował jednak brud (zwoje kurzu i brak chodniczka. Stałem bez butów na tej brudnej podłodze. Przymierzyłem je, ale nie pasowały, więc wyszedłem. Podziękowałem Pani przy przymierzalni, oddałem numer i spodnie. Podziękowała i odpowiedziała "do widzenia". Oferta sklepu nie była dla mnie wystarczająca. Wyszedłem ze sklepu bez zakupu.

Marcin_836

09.12.2009

CARRY

Placówka

Kraków, Ch Carrfour Czyzyny ul. Madweckiego 2

Nie zgadzam się (22)
Dwie sprzedawczynie (jedna...
Dwie sprzedawczynie (jedna wyższa z włosami ciemnymi upiętymi w kok, druga - niższa z włosami ciemnymi półdługimi) przywitały mnie "dzień dobry" z uśmiechem na ustach i patrzeniem w oczy. Po chwili rozglądania się zapytała mnie jedna z nich czym może służyć. Odpowiedziałem, że chodzi mi o konkretny rozmiar spodni klasycznych. Wybrały dla mnie 2 pary. Po przymiarce zaproponowały jeszcze inne, które pasowały by na mnie. Wybrałem czarne jeansy, klasyczne, o danych rozmiarach. Panie ekspedientki były bardzo miłe, cierpliwe i traktowały mnie, jak również inne klientki bardzo indywidualnie. Uprzejmość na najwyższym poziomie. Czas obsługi bardzo dobry. Na fakt zacinania się /przy zapłacie za towar/ terminalu karty płatniczej, Pani zachowała "zimną krew" i przeprosiła mnie, że muszę czekać (jednak nie trwało to dłużej niż 2 minuty). Zostałem obsłużony bardzo profesjonalnie. Polecam serdecznie!

Marcin_836

09.12.2009

Levi's

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (25)
Chciałem zakupić kabel...
Chciałem zakupić kabel stereo do komputera, łączący głośniczki. Rozejrzałem się po sklepie, pochodziłem pomiędzy półkami. Zacząłem szukać odpowiedniego działu. Dość szybko znalazłem. Po 2 minutach szukania odpowiedniego kabla, zacząłem się rozglądać za kimś z obsługi. Pojawił się za mną Pan, którego zagadnąłem o interesujący mnie kabel. Stwierdził, że "musi być gdzieś tutaj" i faktycznie, bardzo szybko odnalazł, wskazał i wręczył mi do ręki. Na zapytanie o cenę (nie było jej na produkcie) ani nie zauważyłem z którego wieszaczka zdjął ten przedmiot, odpowiedział, że "hm.., chyba coś 17 złotych". Przyjąłem to do wiadomości i poszedłem do kasy. Tam okazało się, że kabelek kosztował niespełna 20 zł. Pani przy kasie nie była zbyt miła (osoba w średnim wieku w okularach). Jak miałem płacić coś cicho mnie zapytała. Poprosiłem o powtórzenie. Znowu cicho powiedziała. Nie zrozumiałem. Poprosiłem drugi raz. Wtedy zrozumiałem: "Poproszę kod pocztowy". żadnego wyjaśnienia dlaczego, ani po co mam to podawać. Poczułem się tak jakbym był do tego zobligowany już na samym wstępie. Pani była dość schludnie ubrana w ubiór firmowy.

Marcin_836

09.12.2009

Saturn

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (17)
Wchodząc do perfumerii...
Wchodząc do perfumerii nie powitał mnie żaden z pracowników. Podszedłem do półki, na której stały wody toaletowe, które mnie interesowały. Po około 5-8 minutach oglądania róznych pudełek (wielkość), próbowania zapachu na paskach perfumeryjnych, odkładaniu ich na miejsce, oraz staniu i ogólnym "kręceniu się" w miejscu, nie podszedł nikt. postałem jeszcze chwilkę, w tym czasie wchodziły inne klientki, oraz wychodziły. Jedna z ekspedientek (wzrost około 170 cm, ciemne, długie proste włosy, szczupła sylwetka) , którą zauważyłem, zupełnie nie była zainteresowana klientami. Układała coś na półce, nie zważąjąc, czy ktoś wchodzi i ma jakieś problemy, czy chciałby prosić o rady lub wskazówki. Wydało mi się to dziwne i niezbyt zorganizowane. generalnie w Sephorze czuję się miło obsłużony i w dodatku bardzo szybko. Tutaj jednak było inaczej. Po około 10 minutach pobytu w perfumerii Sephora na Floriańskiej, po prostu wyszedłem dość zdegustowany.

Marcin_836

09.12.2009

Sephora

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (17)
Po wejściu do...
Po wejściu do perfumerii przeszedłem w jej głąb. Tam powitała mnie młoda ekspedientka (długie ciemne włosy, wzrost około 160 cm). Zacząłem oglądać stoisko z perfumami. Zainteresowała mnie szczególnie jedna z wód toaletowych. Wtedy podeszła do mnie ta ekspedientka i zapytała "czym może mi pomóc". zapytałem ją o coś, co mnie interesowało odnośnie zapachu, który oglądałem. Wszystkie kwestie mi jasno wyjaśniła, i zaproponowała dodatkowy asortyment. Wczuła się w moją sytuację, i w to, czego oczekiwałem po wizycie w perfumerii. Wyszedłem z perfumerii zadowolony, miło obsłużony a w dodatku obdarzony komplementem, że używam bardzo gustownego zapachu marki Lalique. Jednym słowem serdecznie polecam!

Marcin_836

09.12.2009

DOUGLAS

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi