Już kilkukrotnie spotkałem się z sytuacją, że cena na półce znacznie różni się od ceny przy kasie. Z tego co zauważyłem najczęściej problem ten występuje z produktami "promocyjnymi".
Bardzo dobrze. Sklep oferuje dużą różnorodność asortymentu, praktycznie można znaleźć tu wszystko od narzędzi przez AGD po produkty spożywcze. Jedyną rzecz, którą bym zmienił to bardziej rozbudowałbym dział motoryzacyjny.
Dobrze. Dużym plusem jest bardzo rozbudowana sieć sprzedaży, jak również trwający już od ok 20 lat program lojalnościowy vitay, z którego bardzo chętnie korzystam. Minusem są niestety ceny paliw często nawet o ok 20 gr wyższe niż np. na stacjach znajdujących się przy marketach, do których paliwo dostarcza również ORLEN. Często również się zdarza, że czystość toalet na stacjach pozostawia wiele do życzenia.
Super. Firma oferuje bardzo dobrej jakości sprzęt elektroniczny. Nie miałem okazji do tej pory korzystać z serwisu gwarancyjnego firmy co chyba tez jest plusem :) Jedyne zastrzeżenie jakie mogę mieć to chyba tylko do cen produktów, które w mojej ocenie są troszkę za wysokie.
Super. Bardzo spodobała mi się w Lidlu obsługa gwarancyjna towaru, szybka miła obsługa, natychmiastowa wymiana towaru lub zwrot gotówki. Minusem niestety są kolejki do kas, pomimo iż firma robi dużo w tej kwestii (nowe systemy informacji głosowej) to mam wrażenie, że zbyt mało jest obsługi, co w konsekwencji prowadzi do tego, że w szczycie porannym albo jest większa obsada kas, a towar nierozpakowany zalega ma sklepie albo tworzą się kolejki bo pracownicy są w tym czasie zajęci rozpakowywaniem i rozkładaniem towaru.
Dobrze. Bardzo spodobała mi się akcja prowadzona w Kauflandzie dająca możliwość skorzystania z 10 gr upustu przy tankowaniu pojazdów na stacjach BP. Niedawno do oferty zostały wprowadzone pieczone kurczaki - bardzo dobry pomysł. Bardzo fajne są również liczne promocje na warzywa i owoce, nie mniej jednak towar oferowany w promocjach często pozostawia wiele do życzenia, bywa również, że przecenione owoce są zgniłe i nie nadają się do spożycia.
Bardzo dobrze. Sklep posiada bogatą ofertę produktów i bardzo konkurencyjne ceny. Zamówienia realizowane są szybko. Proponowałbym popracować nad kwestiami dotyczącymi dostawy produktów (pralek) do klienta, a mianowicie zasadnym jest informowanie klienta z większym wyprzedzeniem o planowanym dostarczeniu sprzętu, a nie na 10 czy 15 min wcześniej. W moim przypadku kurier zadzwonił 15 min przed dostarczeniem pralki , a miałem akurat nastawione pranie, w momencie dostawy do końca prania pozostawało ok 5 min. Kurier pomimo iż miałem wykupioną usługę montażu i odbioru starego sprzętu pozostawił mi w domu nową pralkę bez jej instalacji jak również nie odebrał starego sprzętu gdyż jak stwierdził nie miał czasu czekać.
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Bardzo dobrze. Sklep...
Bardzo dobrze. Sklep oferuje wiele promocji i bardzo atrakcyjne akcje wyprzedażowe. Na duży plus zasługuje również serwis gwarancyjny - zazwyczaj towar wymieniany jest na nowy. Problemem są natomiast kolejki przy kasach zwłaszcza w godzinach szczytu oraz w trakcie różnego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedażowych.
Dobrze. Bardzo dużo jest w tym sklepie fajnych promocji, obsługa klienta jest na wysokim poziomie. Sieć się rozwija pro klientom świadczy o tym chociażby wprowadzony niedawno program PAYBACK. Z rzeczy, które bardzo mnie rażą to umiejscowienie tych samych artykułów w różnych miejscach w sklepie, a co gorsza z różnymi cenami. Często też plastikowe koszyki zalegają przy kasach, a przy wejściu do sklepu nie ma ich wcale. Dość często zdarza się również, że nie działają wagi (brak papieru) na dziale z warzywami oraz brak jest jednorazowych torebek na warzywa oraz pieczywo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.