Opinie użytkownika (4)

niestety z przykrością...
niestety z przykrością i ogromnym zarzenowaniem muszę stwierdzić, że za wyjątkiem miłego powitania w banku personel nie miał bladego pojęcia o czym mówi, a sprawa moja była jak się wydaje na pierwszy rzut okiem dośc błacha, konsultanci robili wszystko żeby mnie skierować do kontaktu z infolinia banku podczas gdy mogli sami wykonać powyższa operacji, jak się okazało zreszta nie po raz pierwszy w tym banku, klient nie jest dla nich najważniejszy. z przkrością muszę stwierdzić iż mimo tego, że powyższa obserwacja była celowa z mojej strony beędę zmuszony zmienić bank

Marcin_719

22.04.2010

Bank Millennium

Placówka

Kraków, Królewska 90

Nie zgadzam się (29)
po raz pierwszy...
po raz pierwszy byłem zaskoczony obsługą na stacji benzynowej, obsługa totalnie nie zwracał uwagi na to czy klient chce dokonać płatności za paliwo czy też nie, jak się wydało istotniejsze były negocjajce z pracownikami co do dni wolnych, po opłaceniu rachunku nie zaproponowana żadnej oferty dosprzedażowej, co praktycznie nie zdarza się na stacjach benzynowych

Marcin_719

14.04.2010

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (32)
powyższa obserwacja miała...
powyższa obserwacja miała za zadanie sprawdzenie wiedzy i kompetencji pracowników, na temat konkurencji, w listopadzie byłem zainteresowany zakupem polisy oc i ac i zależało mi na tym aby w paru słowach ktoś mógł mnie przekonac do oferty właśnie powyższej firmy, no i tak naprawdę udało mi się trafic na osobę która jak można było zaobserwować posiadała duży zasób widzy z powyższej dziedziny, natomiast jedyną barierę jaką napotkałem na swojej drodze była cena za pakiet u powyższego ubezpieczyciela, jak sie okazało była to najwyższa cena na rynku, a pracownik nie był w stanie mnie przekonać co do słuszności tak wygórowanej ceny za ubezpieczenie

Marcin_719

25.12.2009

PZU

Placówka

Kraków, Juliana Dunajewskiego 3

Nie zgadzam się (24)
w dniu 23-12-2009...
w dniu 23-12-2009 odbyłem wizyte w placówce banku śląskiego, którego to jestem klientem, zaobserwowałem ogromne zaangażowanie w problemy klienta, konsultant banku był bardzo miły i uczestniczył w rozmowie zadając duża ilośc pytań i badając moje potrzeby dotyczące założenia nowej lokaty w banku, na niektóre moje pytania dotyczące porównania do jednego z głównych konkurentów banku, konsultant odpowiadał z olbrzymią pasją i wiedzą dotyczącą konkurencji na rynku,myślę, iż przyjemnościa jest rozmowa z tak obeznaną osobą w dziedzinie bankowości

Marcin_719

25.12.2009

ING Bank Śląski

Placówka

Kraków, Medweckiego 2

Nie zgadzam się (32)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi