Bardzo miła profesjonalna obsługa. Ekspedientki potrafią doradzić w sprawie kaw jak i świetnie znają się na gatunkach dostępnych w sklepie. Zapach kawy w punkcie jest rewelacyjny,a sama kawa super jakości - gorąco polecam. Jeśli chodzi o sam sklep to bardzo ładny wystrój i czystość na wysokim poziomie.
Wizyta w Tesco piątek godzina 20 brak woreczków na warzywno/owocowym 6 jabłek trzymałem na rękach ale doniosłem do kas samoobsługowych- mogłem zabrać koszyk ale i tak to nie zmienia faktów . Gdyby na całym śląsku nie można było kupić mięsa a jedynie w Tesco na tarnogórskiej to zrobił bym z siebie wegetarianina. Ładne podświetlenie mięska załatwia sprawę wizualnie ale zapachu nie poprawili. Uwaga na wyprzedaż lampek do roweru, liczników, bidonów.Leżą już ponad kilka tygodni zamiast obniżyć cenę to leżą i kurz zbierają- widać że nikt się tym nie interesuje. Ja rozumiem że są kasy bezobsługowe ale jak jest kolejka to na zwykłych kasach przydała by się nie jedna kasjerka a dwie dodatkowo. W tym Tesco zrobili remont lekko czystość poprawiona ale mam wrażenie że pracownicy pracują tam za karę. Ale najbardziej mnie dobija miejsce gdzie znajduje się karma dla psów w pobliżu kas.Kto wymyślił to usytuowanie karmy dla zwierząt , mimo iż są ładne opakowania , kolorowe to jednak okropny zapach suszonej karmy się roznosi.
Jako osoba uprawiająca "1000" dyscyplin sportowych w końcu moje nogi odmówiły posłuszeństwa- ostroga piętowa - wyrok KONIEC biegania skakania itp. Udałem się do przychodni w celu zdiagnozowania i wyleczenia schorzenia. Przez pół roku pojawiałem się 2 razy w miesiącu w przychodni konsultacje , zabiegi, leczenie , kontrola. Wnioski - bardzo profesjonalne podejście co ważne indywidualne do każdego pacjenta. Skuteczność leczenia , trafna diagnoza brak zbędnego słodzenia i straszenia - czyste fakty co robimy jak leczymy. Rejestracja - bdb , kontaktują się z pacjentem gdy wizyta musi być przesunięta , sprawy papierkowe szybko od ręki. Prywatnie czy z NFZ ten sam wysoki poziom obsługi.Dlaczego nie super***** a dlatego bo przydał by się remont. Cena za usługi medyczne prywatnie dałem OK bo to wciąż drogie usługi ale tak jest wszędzie.Obsługa prywatnych ubezpieczeń medycznych typu LUX MED.
Będąc na stacji zapytałem o olej silnikowy jaki mogli by mi polecić , zaproponowali najdroższy uzasadniając swoją propozycje iż to znana marka oleju silnikowego. Ogólnie obsługa uprzejma , krótki czas oczekiwania przy wywoływaniu obsługi dystrybutora LPG. Odkurzacz przy stacji benzynowej zapchany co uniemożliwiało dokładne odkurzenie pojazdu. Obsługa stacji poinformowała mnie iż odkurzacz czeka na serwis.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.