Celem odwiedzin sklepu był zakup ubranek dla dziecka w wieku 2 lat. Po wejściu do sklepu i wstępnej analizie można było dostrzec ze sklep jest czysty. Zauważyłem że niektóre towary nie leżą na "swoim miejscu" i czasem znajdują się w złej kategorii. Dokonałem wyboru kilku ubranka jednak muszę stwierdzić że dostępny zakres asortymentu był raczej skromny. Następnie udałem się do kasy gdzie dokonałem płatności kartą. Zapłata trwała około 2 minut. Pani złożyła i zapakowała ubranka do torby.
Obserwacja dotyczy zakupu polisy OC/AC na samochód. Polisa została zakupiona on-line poprzez serwis www allianz. Treść i wygląd strony jest przejrzysta i czytelna (inne strony ubezpieczycieli są mała przejrzyste i nie intuicyjne). Podczas wypełniania formularza dostepna byla mozliwosc zapisania i powrotu do odpowiedniego etapu/kroku. Wygodny system płatnosci.
Tania polisa i dobry proces zakupu on-line.
Na początku grudnia musiałem dokonać ekspresowego zakupu garnituru. Wybrałem CH Arkadia i sklep Vistula. Po wejściu do sklepu i kilkuminutowym oglądaniu podeszła do mnie ekspedientka i zaoferowała pomoc.
Po wstępnej rozmowie zasugerował trzy garnitury. Po około 10 minutach zdecydowałem sie na jedna z opcji.
Celem wizyty był zakup odpowiedniego wewnętrznego stelarzu do łózka.
Podczas wizyty sprzedawaca został poproszony o pomoc przy wyszukiwaniu i odpowidnim wyborze produktu. Sprzedawaca był raczej miły i odpowiadał na wszystkie pytania. Informacje które przekazał sprzedawca pozwoliły przyspieszyc proces zakupu i dokonac odpowieniego wyboru jesli chodzi o stelarz do łóżka. Ocena jest pozytywna , ponieważ sprzedawca byl kompetentny i miły.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.