Ok dwa tygodnie wcześniej byłem złożyć zapytanie o kredyt,wszystko ok.Powiedziałem konsultantowi że się zastanowię nad wzięciem kredytu w ich banku.Ponieważ chciałem porównać oferty z innymi bankami pani powiedziałą że nie ma sprawy.ale po dwóch tygodniach zostałem męczony telefonami czy i kiedy przyjdę podpisać umowę kredytową. Te męczące telefony zmusiły mnie do dodania numeru telefonu do czarnej listy kontaktów.
BARDZO MIŁE ZASKOCZENIE DORADCY Z ORANGE UDZIELAJĄ FACHOWEJ RADY.ZMIANA PANU TARYFOWEGO PRZEZ INFOLINIE ORANGE TO MASAKRA ZMARNOWAŁEM 30 MINUT ŻEBY CZEGOŚ SIĘ DOWIEDZIEĆ O NOWYM PLANIE TARYFOWYM A ZAMIAST TEGO SŁYSZAŁEM W SŁUCHAWCE:'NIECH PAN POCZEKA ZARAZ SPRWDZĘ'. PRZEZ 30 MINUT ROZMOWY NIE DOWIEDZIALEM SIĘ NIC.DOPIERO WIZYTA W SALONIE W KONINIE W CH GALERIA NAD JEZIORM MIE ZADOWOLIŁA.PANI JUSTYNA A. WYJASNIŁA MI WSZYSTKO.
bardzo miła i fachowa pomoc w sprawie załatwienia kredytu. Wyczerpująca odpowiedz na zadawane pytania z zakresu obsługi moich produktów bankowych.co najważniejsze dobre słuchanie tego co mówi klient.takie osoby są odpowiednie na takie stanowiska .Życzę wszystkim takiej obsługi a nie jak to bywa w niektórych bakach lub infoliniach że siedzą tam osoby posadzone za karę:(
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.