Poranny wypad po pieczywo i drobne zakupy. Teraz biedronki wyglądają dużo lepiej (po modernizacji) mam wrażenie, że te supermarkety wskoczyły poziom wyżej jeśli chodzi o wygląd. Czyste stanowiska pracy, aktualne informacje na temat promocji, obsługa ubrana w odzież z logiem supermarketu. Proporcje dotyczące cena-jakość. Bardzo dobra obsługa zawsze chętna do pomocy(kompetentna), co mnie zaskoczyło to pomimo swojego wieku, zostałem zapytany o dowód osobisty co było miłe, jednakże nie o to chodzi, dobrze wiedzieć że supermarket dba o to by wyroby tytoniowe nie były sprzedawane nieletnim(domyślam się że tak samo jest z alkoholami). Wystarczająca ilość kas co pozwala obsłużyć wszystkich klientów w stosownym czasie. Lokal czysty i odnowiony, towary znajdują się na swoich miejscach( chodzi tu o brak pomieszania towarów makaron w chipsach czy inne ekscesy, widać że ktoś się tym interesuje). Lokal regularnie sprzątany, obsługa wyposażona w "paleciaki" elektryczne co pozwala odciążyć pracowników od ciągnięcia ciężkich palet. Ogólna ocena to 4+. Lubię robić tam zakupy i często tam wracam.
Zwykłe tankowanie na stacji paliw oraz drobne zakupy. Nie wiem czy ktoś powinien być ale brak obsługi przy dystrybutorze. Nie wiem czy firma określa to czy ktoś tam powinien stać albo wyjść i zaproponować tankowanie czy to tylko moje wygórowane oczekiwania. Stacja czysta bez żadnych zalanych stanowisk. Lokal bardzo ładny, na poziomie. Duży wybór produktów. Ekspedienci ubrani w firmowe ciuchy, polary, koszule, kurtki. Osoba która mnie obsługiwała bardzo dobrze ubrana. Zapytała czy mam kartę Vitay, gdy odpowiedziałem nie zapytał czy nie był bym zainteresowany utworzeniem takiej karty. Co mnie trochę zniesmaczyło to, to że kiedy zamówiłem hot-doga proponował mi kawę, jakiś napój energetyczny bądź coca- cole, co było trochę męczące. Na koniec zapytał mnie czy faktura czy paragon, dla mnie to bardzo istotne. Ogólna ocena stacji to 4+ dobra obsługa lecz zbyt dużo mi proponował co zaczęło stawać się męczące.
Postanowiłem udać się do tego banku w celu założenia konta osobistego. Pierwsze wrażenie na prawdę dobre wykonanie solidne oraz eleganckie jak na bank przystało gdyby nie to, że nie działała zamek który otwiera się dzięki karcie bankomatowej to wszystko było by idealnie. Dosyć długo musiałem czekać na swoją kolej ale udało się ( zbyt mało miejsc przy których obsługiwane są takie sprawy). Personel ubrany dobrze do pracy, skromnie i ładnie. Pani zaproponowała mi konto osobiste dla osób poniżej 26 roku życia, co wiązało się 0 zł za utrzymanie konta, opłata za kartę i przelewy bankowe za 0 zł. Obsługa była bardzo uprzejma i kompetentna odpowiadała na wszystkie moje pytania. Oczywiście umowa z finalizowana. Co mnie tylko trochę po irytowało to, to że zapomniałem zapytać o konto internetowe, a pani mi tego nie zaoferowała. Nie wiem czy powinna czy nie ale wspominam przy okazji. Ogólna ocena to 4-.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.