Opinie użytkownika (2)

Wchodząc na Stacje...
Wchodząc na Stacje Paliw Orlen zostałem bardzo miło zaskoczony poziomem obsługi klienta a mianowicie przekraczając próg stacji od razu pracownik przywitał mnie "dzień dobry" z nie wymuszonym uśmiechem na twarzy do tego zostałem profesjonalnie obsłużony tzn spytano sie mnie czy życzę sobie fakturę,w jakiej formie będę płacił,czy życzę sobie jakieś produkty z promocji które są premiowane punktami

Marcin_159

21.10.2008

ORLEN

Placówka

Rawa Mazowiecka, Katowicka 3

Nie zgadzam się (18)
Wpłacając pieniądze na...
Wpłacając pieniądze na konto firmowe zawsze napotykam irytującą sytuację. Klienci, czekający przy kasie po wpłatę/wypłatę gotówki (jest to min 15 osób). Kolejka oburzonych, sfrustrowanych i zdenerwowanych ludzi, którzy domagają się otwarcia choćby jeszcze jednego okienka (a są jeszcze chyba 3 nieczynne - wynikiem tego są wieczne kłótnie miedzy klientami i pracownikami i atmosfera w tym banku jest tragiczna). Jest to tylko przykładowa sytuacja a jest ich wiele. Wiem jak to jest być ocenianym i jak oceniać gdyż pracowałem 3 lata jako kierownik zmiany na stacji paliw PKN Orlen.

Marcin_159

25.09.2008

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (18)
13.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi