Wchodząc na Stacje Paliw Orlen zostałem bardzo miło zaskoczony poziomem obsługi klienta a mianowicie przekraczając próg stacji od razu pracownik przywitał mnie "dzień dobry" z nie wymuszonym uśmiechem na twarzy do tego zostałem profesjonalnie obsłużony tzn spytano sie mnie czy życzę sobie fakturę,w jakiej formie będę płacił,czy życzę sobie jakieś produkty z promocji które są premiowane punktami
Wpłacając pieniądze na konto firmowe zawsze napotykam irytującą sytuację. Klienci, czekający przy kasie po wpłatę/wypłatę gotówki (jest to min 15 osób). Kolejka oburzonych, sfrustrowanych i zdenerwowanych ludzi, którzy domagają się otwarcia choćby jeszcze jednego okienka (a są jeszcze chyba 3 nieczynne - wynikiem tego są wieczne kłótnie miedzy klientami i pracownikami i atmosfera w tym banku jest tragiczna). Jest to tylko przykładowa sytuacja a jest ich wiele. Wiem jak to jest być ocenianym i jak oceniać gdyż pracowałem 3 lata jako kierownik zmiany na stacji paliw PKN Orlen.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.