Miałem dzisiaj okazję zjeść obiad w restauracji mieszczącej się na tyłach hotelu Młyn we Włocławku. Obsługa lokalu bardzo miła. Panie bardzo uśmiechnięte, chętne do pracy. I tu niestety zakończyło się to co dobre. W lokalu słychać ciągle zgiełk nadawany z CB Radia zamontowanego na sali. Podobno prezes firmy każe pracownikom reklamować lokal na falach eteru CB. Według mnie to żenada bo lokal predestynuje do poważnej restauracji. Jedzenie bardzo średnie, nie gorąca ale letnie. Może i smaczne ale przez temperaturę nie można tego do końca stwierdzić.
Udałem się do banku by dowiedzieć się o możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, który zaciągnąłem w tym banku. Pani konsultantka przywitała mnie z uśmiechem i zaprosiła do stanowiska. Zapytała w czym może pomóc i tu niestety zaczęły się schody. Kiedy powiedziałem że chciałbym duplikat umowy kredytowej Pani nie wiedziała jak to załatwić. Chwała jednak za chęci i po krótkiej chwili Pani przekazała mi informacje uzyskane od innych pracowników banku. Ogólnie dość szybko i sprawnie.
Tankowałem LPG, obsługa bardzo miła i kompetentna. Pan tankujący LPG miło przywitał mnie i zapytał za jaką kwotę zatankować samochód. Pogoda była kiepska więc Pan podczas tankowania zaproponował mi bym udał się do sklepu gdzie mogę zaczekać na zakończenie tankowania. Podczas płacenia uśmiechnięta Pani pytała czy potrzebna jest faktura VAT czy paragon. Otrzymałem paragon, życzenia miłego dnia oraz zaproszenie na ponowną wizytę.
Poszedłem do salonu zasięgnąć informacji na temat przeniesienia numeru z innej sieci. Obsługa była kompetentna i wykazała się wysokim poziomem zaangażowania. Uzyskałem więcej informacji niż się spodziewałem. Konsultant pokazał mi kilka modeli telefonów, włączył je i zaprezentował część funkcji. Polecam ten salon.
Obsługa szybka, miła, chętna do pomocy. Podczas tankowania gazu LPG pracownik przyszedł po upływie około 30 sekund od wezwania obsługi dzwonkiem. Przywitał mnie i miło zapytał o ilość gazu który ma zatankować. Następnie pani przyjmująca płatność również z uśmiechem mnie obsłużyła, zaproponowała kawę lub inne zakupy w bistro.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.