Robiłem zakupy w C.H. Galaxy, jest godzina popołudniowa i poczułem głód. Przechodziłem obok pizzerii, a że dawno nie jadłem pizzy postanowiłem wejść do środka. Ledwo zatrzymałem się przy wejściu, aby poczekać na kelnera, nie minęła 5 sekund, już podeszła do mnie kelnerka i zaprosiła do stolika. Za chwilę pojawiła się druga kelnerka, która już do końca mnie obsługiwała. Otrzymałem kartę i po 3 minutach już przyjęto ode mnie zamówienie (zamówienie przyjęła Pani bez zapisywania), bez najmniejszych problemów otrzymałem zamówienie. Zaskoczenie moje wywołało moje, kiedy chciałem sok z banana z porzeczką, otrzymałem informację, że soku bananowego już nie podają. Moją uwagę w trakcie jedzenia zwróciła, że Pani obsługująca była poddenerwowana i miała pretensje do kolegi z kuchni. Brakowało mi większego zainteresowania, np pytanie: czy jedzenie Panu smakuje? Ogólny wygląd pizzerii bez zmian od lat. Raczej nie prędko pojawię się w tym miejscu
W niedzielne popołudnie odwiedziłem perfumerie Douglas znajdącą się w C.H. Molo w Szczecinie. Po wejściu do perfumerii, zostałem powitany przez pracowników. Po chwili podeszła do mnie miła Pani z uśmiechem na twarzy. Bez problemu doradziła mi w wyborze dla mnie odpowiedniego zapachu. Dobrze znała się na asortymencie jak jest w ofercie perfumerii. Dodatkowo zakupiłem kosmetyki, a na koniec otrzymałem próbki kosmetyków. Pani, która mnie obsługiwała zaprosiła mnie ponownie(na pewno będę klientem tej właśnie perfumerii).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.