Podczas zakupów w w/w hipermarkecie byłem świadkiem nieprofesjonalnego zachowania personelu.
Stojąc w długiej kolejce do wagi przy stanowisku warzywa/owoce dwie panie obsługujące komentowały swoje premie/wynagrodzenie po wizycie Tajemniczego Klienta w ostatnim czasie. Wykazywały brak zainteresowania tym co się dzieje dookoła , swoją prace wykonywały jak automaty w fabryce ,bez podstawowych zasad dobrego wychowania i zwrotów grzecznościowych.
Zachowanie naganne.
Podczas wizyty w salonie Volkswagen zaobserwowałem kilka sytuacji , którymi chciałem się podzielić.
Po wejściu do salonu przez dłuższy czas nikt nie podszedł do mnie aby zapoznać się z celem mojej wizyty. Po kilku minutach sam podszedłem do recepcji i poprosiłem o możliwość rozmowy na temat wybranego modelu samochodu. Pani recepcjonistka poprosiła abym chwilę zaczekał i poszła szukać wolnego sprzedawcy.
Po chwili zjawił sie sprzedawca , przywitał sie i przedstawił a następnie zaprezentował wybrany przeze mnie samochód.
Odpowiadał z dużą precyzją na zadawane przeze mnie pytania.
Po prezentacji samochodu , zaprosił do swojego stolika aby przygotować indywidualna ofertę przystosowana do moich potrzeb.
Zauważyłem , że dopiero wtedy założył firmową marynarkę.
Po przedstawieniu oferty sprzedawca zaprosił mnie na jazde próbą.
Trasa niestety została źle wybrana i spędziliśmy 30 min w korkach.
Niemniej sam samochód prezentował sie bardzo efektownie.
Po powrocie czekała juz na nas symulacja kredytowa.
Na koniec sprzedawca przekazał mi wszystkie materiały na temat samochodu , ofertę oraz swoją wizytówkę - i zapewnił o ciągłym kontakcie.
Wszystkie powyższe aspekty pozwoliły mi wystawić dość dobrą ocenę na temat tej wizyty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.