Zdecydowanie obsługa warta polecenia. Młoda, asertywna oraz pomocna kadra, której z łatwością udało się rozwiązać konflikt w sposób kulturalny między konsumentami odnośnie pierwszeństwa przy kasie. Jest również pomocna przy lokalizacji wybranych produktów w sklepie jak i szybko reaguje na wezwanie. Sam sklep oferuje dodatkowo niesamowicie korzystne promocje na wybrane towary.
Obsługa stacji cechuje się wyjątkowo przyjaznym podejściem do klientów - są komunikatywni oraz pomocni, ich obsługa charakteryzuje się również szybkością. Stosunek ceny do jakości paliwa jest korzystny w stosunku do innych stacji benzynowych w okolicy. Załoga również chętnie oferuje pomoc przy dodatkowych czynnościach, które nie wchodzą w zakres obowiązków pracowników stacji.
Obserwacja dotyczy formy wsparcia jakie oferują pracownicy hipermarketu Tesco przy obsłudze kas samoobsługowych. Główną wadą jest brak stałej liczby personelu, która mogłaby zatwierdzać zakup produktów z takich kategorii jak: alkohol bądź papierosy. Konsekwencją braku pracowników na stanowisku samoobsługowym jest wydłużenie się czasu oczekiwania na konsultację przy pomocy w rozwiązywaniu problemu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.