Byłam zainteresowana zakupem jednego z ekspresów do kawy marki Jura. Model, którym byłam zainteresowana, był dostępny w najkorzystniejszej cenie na stronie redcoon.pl. Ekspres na ich stronie był tańszy od innych oferowanych na konkurencyjnych serwisach o ok. 1500zł. Stąd też moje zdziwienie i telefon do centrali firmy rercoon w celu wyjaśnienia. Telefon został odebrany za drugim połączeniem. Pani z obsługi wszystko mi dokładnie wyjaśniła i zaproponowała ew. inny model po poprzednim wypytaniu mniew jakim celu chcę zakupić ekspres.W kolejnym dniu Pani z biura obsługi do mnie oddzwoniła, ponieważ firma posiada system oddzwaniania. Oddzwaniają jeśli odnotują, iż jakiś połączenie nie zostało przez nich odebrane, a tak było w moim przypadku.Wnioski:obsługo kompetentna i chętna do pomocy.
Po wejściu do hotelu nikogo nie zastałam pomimo, iż recepcja była na wprost głównego wejścia. Na personel musiałam czekać kilka minut, stąd zdążyłam obejrzeć sąsiednią restaurację, gdzie miał odbyć się bal andrzejkowy. Kiedy pojawił się personel, poprosiłam o bilety, wówczas Pani recepcjonistka oznajmiła, że prawdopodobnie impreza się nie odbędzie, bo cyt. "na 50 osób to im się nie opłaca w ogóle organizować" A podczas wcześniejszej rozmowy telefonicznej zapewniano mnie, że impreza odbędzie się na 100%. Po powołaniu się na rozmowę tel., recepcjonistka skontaktowała się z kierownikiem, po czym stwierdziła, że impreza się odbędzie. Personel ubrany był w jeansy i sweter a podczas przyjmowania zaliczki na bal pojawił się problem z wystawieniem pokwitowania przyjęcia zaliczki - gotówki. Moje wnioski:brak wykwalifikowanego personelu,brak nadzoru kierownictwa nad obsługą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.