Jest to nowo powstały bank, który dopiero co wszedł na rynki bankowe w Polsce. Bank doskonale jest przygotowany do świadczenia usług dla klientów. Bardzo miły personel, szybko i zrozumiale wyjaśni, podpowie itp. Wizyta u nich staje się miła i przyjemna a zarazem o połowę krótsza niż w innej placówce bankowej. Brawo!
Obserwacja dotyczy zakładania kont osobistych indywidualnych klientów. Personel banku bardzo przyjazny dla klienta, miły i życzliwy. Natomiast oferta i ulotki nie zawsze przedstawiaja prawde o sposobie założenia konta. Nie ma istotnych inforamcji. Personel również sam nie poinformuje o tzw "haczykach" w ofercie. Trzeba samemu sie o wszystko dopytywac.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Personel sklepu bardzo...
Personel sklepu bardzo pomocny dla klienta. Jednak miejsce obsługi i sam personel informujący w sprawach udzielania rat i kredytów jest nie zorganizowany. Przekazywanie wiadomości jak i sama rozmowa z klientem jest lekceważąca. Na stanowisku informacji panuje chaos. Pracownicy nie są pewni przekazywanych informacji klientowi.Zbyt głośna muzyka w sklepie przeszkadza w rozmowie z pracownikami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.