Podjechałam do dystrybutora, aby zatankować gaz. Bardzo szybko podszedł do mnie pracownik oferujący pomoc. Zaproponował mi, abym weszła do sklepu, gdyż tam jest zdecydowanie cieplej i mogę skorzystać z ich oferty produktowej zanim on zatankuje dla mnie paliwo. Obsługa pracowników stacji jest nienaganna, nawiązują bardzo dobry choć nienachalny kontakt. Miejsce godne polecenia choć trzeba poczekać na możliwość tankowania, gdyż jest dużo klientów – stacja umiejscowiona jest przy ruchliwej trasie. Na stacji oraz w sklepie jest czysto, towar uporządkowany. Obsługa pracowników bardzo miła – bez zastrzeżeń.
Pracownik przywitał mnie słowami "Dzień dobry", podał płaszcz, który oddałam do czyszczenia i poszedł na zaplecze. Nie wykazał żadnego zainteresowania moją osobą. Nie miałam możliwości zadania pytań, ani podziękowania za wykonaną usługę, choć czas usługi i jakość czyszczenia jest zadowalająca. Płaszcz otrzymałam czysty i właściwie zapakowany. Usługa wykonana była w ciągu 24 godzin. Położenie punktu jest dogodne. Niestety obsługa pracownika, zdecydowanie obniża moją ocenę tego punktu usługowego. Brakowało mi miłego powitania , zainteresowania po co przyszłam oraz możliwości podziękowania za usługę. Generalnie pracownik nie próbował nawiązać żadnego kontaktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.