Pralnia Panda

(2.79)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 14)

Nie polecam pralni...
Nie polecam pralni w Sadyba Best Mall, po upraniu przez nich kurtki, niestety nie nadaje się już do noszenia. Po peaniu skurcxyła się, a wypełnienie jest pozbijane w kulki... Kurtka do niczego się nie nadaje. Dodatkowo przy odbiorze przystawiana jest od razu pieczątka " odebrano bez zastrzeżeń" - bardzo sprytnie, powiem szczerze, nie przypuszczałam że muszę pod pralnią przymierzać czy aby z moim ubraniem nic się nie stało. Przez takie firmy traci się zaufanie, okropne.

niezalogowany-uzytkownik

31.12.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
ekstremalnie niemiła obsługa
ekstremalnie niemiła obsługa

niezalogowany-uzytkownik

30.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pracownik przywitał mnie...
Pracownik przywitał mnie słowami "Dzień dobry", podał płaszcz, który oddałam do czyszczenia i poszedł na zaplecze. Nie wykazał żadnego zainteresowania moją osobą. Nie miałam możliwości zadania pytań, ani podziękowania za wykonaną usługę, choć czas usługi i jakość czyszczenia jest zadowalająca. Płaszcz otrzymałam czysty i właściwie zapakowany. Usługa wykonana była w ciągu 24 godzin. Położenie punktu jest dogodne. Niestety obsługa pracownika, zdecydowanie obniża moją ocenę tego punktu usługowego. Brakowało mi miłego powitania , zainteresowania po co przyszłam oraz możliwości podziękowania za usługę. Generalnie pracownik nie próbował nawiązać żadnego kontaktu.

Magdalena_3753

21.02.2018

Placówka

Łódź, Pabianicka 245

Nie zgadzam się (0)
Oddałam płaszcz do...
Oddałam płaszcz do prania. Pieniądze wzięli od razu (co już mnie zaskoczyło). Na następny dzień przyszłam po odbiór i na pierwszy rzut oka wydawało się, że wszystko jest w porządku. Dopiero na parkingu okazało się, że na płaszczyku nie ma guzików. Wróciłam zapytać co się stało, a pani z pralni jak gdyby nigdy nic poinformowała mnie (dopiero wtedy zamiast od razu się przyznać), że guziki się stopiły, bo tak czasem się dzieje, ale oni nie ponoszą za to odpowiedzialności, bo "tak mają w regulaminie". Przeczytałam regulamin i okazało się, że oni za nic nie odpowiadają. Dlaczego nie informują klienta o takiej możliwości przed oddaniem odzieży do ich pralni? Dlaczego nie zrobią najpierw testu na guzikach? (dowiedziałam się, że taki test najpierw powinno się zrobić i wtedy ewentualnie odciąć guziki na czas prania). Na te pytanie pani z pralni nie umiała odpowiedzieć. Pierwszy raz oddawałam coś do pralni chemicznej i nie wiedziałam, że takie rzeczy mogę się wydarzyć. To pralnia ma obowiązek o takich rzeczach wiedzieć i informować klienta. Wyszło na to, że zniszczyli mi płaszczyk (kupiłam go miesiąc temu) i jeszcze im za to zapłaciłam. Z takim brakiem profesjonalizmu dawno się nie spotkałam. A ich podejście uważam za bezczelne chociażby z tego względu, że sami nie powiedzieli, że guziki się stopiły i gdybym sama tego nie zauważyła, to pewnie uważaliby, że wszystko jest ok. Absolutnie nie polecam tej pralni!

zarejestrowany-uzytkownik

09.01.2015

Placówka

Zielona Góra, Energetyków 2A

Nie zgadzam się (0)
Oddawałem dziś krawaty...
Oddawałem dziś krawaty do prania, pani poinformowała mnie o ewentualnych skutkach takiej czynności. To miłe, że o to dbają. Bardzo miła obsługa.

Krzysztof_12

12.12.2014

Placówka

Bydgoszcz, Aleja Jana Pawła II 115

Nie zgadzam się (0)
Ponownie odwiedziłem pralnie...
Ponownie odwiedziłem pralnie Panda i tak jak ostatnio, dziś również mogłem liczyć na fachową pomoc i doradztwo przy wyborze najlepszej dla mnie oferty. KOnkretnie, szybko, sympatycznie i z uśmiechem - to lubię :)

Krzysztof_12

03.12.2014

Placówka

Bydgoszcz, Aleja Jana Pawła II 115

Nie zgadzam się (1)
Wysoko oceniam zachowanie...
Wysoko oceniam zachowanie pracownika pralni Panda, gdzie udałem się z problemem poplamionych paliwem spodni. Pani była uprzejma, ze zrozumieniem zareagowała na mój problem, uspokoiła mnie, próbując dać nadzieję na wywabienie plam. To bardzo miłe i takie niedzisiejsze.

Krzysztof_12

01.12.2014

Placówka

Bydgoszcz, Aleja Jana Pawła II 115

Nie zgadzam się (1)
Oddawałem dziś do...
Oddawałem dziś do prania kurteczkę, krótko po otwarciu punktu. O dziwo ustawiła się długa kolejka, ale pani z obsługi świetnie sobie poradziła. Szybka, sprawna miła obsługa, kompetentna - bardzo dobre wrażenie :) Zresztą nie po raz pierwszy tam :)

Krzysztof_12

03.10.2014

Placówka

Bydgoszcz, Aleja Jana Pawła II 115

Nie zgadzam się (1)
Przy oddawaniu kurtki...
Przy oddawaniu kurtki Panie były miłe owszem, ale przy jej odbiorze już nie ponieważ z pięknej kurtki zrobiły coś co nie nadaje się już do noszenia dodam że kurtka była bardzo droga. Stanowczo odradzam tę pralnię ponieważ osoby w niej pracujące są niekompetentne zarówno w pralni jak i w centrali firmy. Obecnie moja sprawą zajmuje się Rzecznik ochrony konsumenta. Pozdrawiam

zarejestrowany-uzytkownik

29.05.2014

Placówka

Łódź, Pojezierska 93

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług pralni chemicznej sporadycznie, ale jak mam taką potrzebę to udaję się właśnie do tej. Ceny porównywalne do innych firm, ale obsługa jest uprzejma i szybkość wykonania usługi jest w odpowiednia. Lokalizacja sklepu dogodna, w centrum miasta, wszystko jest w jak najlepszym porządku.

Moni_2

20.12.2013

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (1)
Złożyłem miesiąc temu...
Złożyłem miesiąc temu reklamację na wykonaną usługę.Reklamacja dotyczyła zniszczenia marynarki. Według mnie i osób które oglądały marynarkę /w tym pracowników VISTULI!!!!/ zniszczenia polegają na naciągnięciu tkaniny na ramionach i z tyłu marynarki - powstają załamania materiału oraz wybrzuszenia na ramionach. Ponadto dół marynarki stracił fason nadany przez producenta. Dodatkowo na skutek nieudolnego prasowania powstały na dole marynarki zagięcia podszewki. Opisane zmiany w wyglądzie marynarki powodują, że cały garnitur stanowiący komplet stracił swój pierwotny wygląd i fason. Marynarka wygląda na znoszoną i zniszczoną mimo, że została zakupiona zaledwie 22 lipca 2012r. i użytkowana była tylko jeden dzień. Dostałem odpowiedz z pralni że kupiłem zła marynarkę nie w moim rozmiarze. Ponadto stwierdzili że wszystko wymierzyli i marynarka jest w porządku. Zastanawiam się jak mierzyli wybrzuszenia - laserem może. W każdym razie poduszki na ramionach pełne są wybrzuszeń które wynikają prawdopodobnie ze złego zaprasowania. Nowa marynarka z garnituru za 1 000 zł wygląda jak po roku chodzenia. Nigdy więcej Pandy.

KacperGórniak

14.10.2012

Placówka

Świętochłowice, Chorzowska 19

Nie zgadzam się (0)
Do Pralni Padna...
Do Pralni Padna moja babcia oddała swój swetr do czyszczenia. Kiedy przyszła go odebrać, okazało się że materiał został zniszczony. Pracownice tłumaczyły się wtedy, że taki musiał już być, ale mogą go jeszcze raz wyczyścić. Na kolejny odbiór tego swetra wybrałem się już razem z babcią. Pracownica pralni podała ciuch i pewnie liczyła, że ponownie go nie obejrzymy. Niestety materiał nadal był zniszczony. Pracownica tłumaczyła, że tak musiało być i że to nie ich wina. Jednak podczas przyjmowania towaru, nikt nie spisał protokołu, który opisywał by uszkodzenie materiału. Postanowiłem złożyć pisemną reklamację. Pracownica przyjęła ją i powiedziała, że w ciągu 14 przyjdzie listowna odpowiedź. Do dzisiaj nikt się nie skontaktował. Niesłychana opieszałość i próba oszukania osoby w starszym wieku.

Jakub_85

06.11.2010

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (3)
Jestem stałym klientem...
Jestem stałym klientem pralni Panda w Galerii CUPRUM ARENA. Wprawdzie już dawno skończyły się atrakcyjne promocje cenowe, ale mam zaufanie do dobrej jakości usług pralniczych, a zwłaszcza cenię wysoką kulturę obsługi klienta. To bardzo miłe móc korzystać z usług profesjonalnego personelu. Panie przyjmujące ubrania zawsze uśmiechnięte. Uprzejmie doradzają i oferują dotatkowe usługi jak np. skorzystanie z apretury, dodatkowo uszlachetniającej odzież i zabezpieczającącej przed utratą koloru. Ponadto bardzo mi odpowiada, każdorazowe uzgadnianie terminu odbioru odzieży, uwzględniającego potrzeby klienta. I co nie tylko dla mnie ważne i wygodne, w tej pralni, można płacić kartą bankową.

Jan_3

30.10.2010

Placówka

Lublin, Sikorskiego 20

Nie zgadzam się (1)

Pralnia Panda

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pralnia Panda?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie polecam pralni...
Nie polecam pralni w Sadyba Best Mall, po upraniu przez nich kurtki, niestety nie nadaje się już do noszenia. Po peaniu skurcxyła się, a wypełnienie jest pozbijane w kulki... Kurtka do niczego się nie nadaje. Dodatkowo przy odbiorze przystawiana jest od razu pieczątka " odebrano bez zastrzeżeń" - bardzo sprytnie, powiem szczerze, nie przypuszczałam że muszę pod pralnią przymierzać czy aby z moim ubraniem nic się nie stało. Przez takie firmy traci się zaufanie, okropne.