Do hotelu przybyłyśmy 9.06.2017 o godzinie 17.00 posiadałyśmy rezerwację na apartament 5 osobowy oraz pokój 3 osobowy. Na miejscu po dwu godzinnym meldowaniu się w recepcji okazało się że dwie osoby nie mają gdzie spać. Po próbie wyjaśnienia zamiast apartamentu który miałyśmy zamówiony otrzymałyśmy trzy zwykłe pokoje. Obsługa hotelu sprzedała nam coś co w ogóle nie istnieje. Prosiłyśmy obsługę hotelu by ustosunkowała się do zaistniałej sytuacji, dzień przed wyjazdem po naszych ponagleniach pani menażer nie próbowała nam niczego wyjaśnić wręcz przeciwnie za zaistniałą sytuację obwiniła nas. Dopiero potwierdzenie w mailu nieco otworzyło oczy kierownictwu hotelu. Dodam jeszcze iż na ostatnim śniadaniu po znalezieniu robaka w pieczywie również nikt nie zareagował jak dla mnie porażka na całej linii.
Do restauracji przyszłam o godzinie 13.00 wraz z dwójka dzieci i przyjaciółką. Przez 40 minut nikt z obsługi nie podszedł do nas by przyjąć zamówienie po trzykrotnym ponagleniu obsługi zjawiła się pani menadżer przyjęła zamówienie nie zapisując go po czym wszystkie dania zostały nam źle wydane. Dodatkowo na rachunku pojawiły się dodatkowe opłaty min. za opakowanie na wynos, napój którego nie zamawialiśmy. Nikt z obsługi nie poczuł się do winy, nie przeprosił za zaistniałe zamieszanie. Obsługa fatalna
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.