Opinia użytkownika: Magdalena_3694
Dotycząca firmy: Jutrzenka Medical SPA Wieniec Zdrój
Treść opinii: Do hotelu przybyłyśmy 9.06.2017 o godzinie 17.00 posiadałyśmy rezerwację na apartament 5 osobowy oraz pokój 3 osobowy. Na miejscu po dwu godzinnym meldowaniu się w recepcji okazało się że dwie osoby nie mają gdzie spać. Po próbie wyjaśnienia zamiast apartamentu który miałyśmy zamówiony otrzymałyśmy trzy zwykłe pokoje. Obsługa hotelu sprzedała nam coś co w ogóle nie istnieje. Prosiłyśmy obsługę hotelu by ustosunkowała się do zaistniałej sytuacji, dzień przed wyjazdem po naszych ponagleniach pani menażer nie próbowała nam niczego wyjaśnić wręcz przeciwnie za zaistniałą sytuację obwiniła nas. Dopiero potwierdzenie w mailu nieco otworzyło oczy kierownictwu hotelu. Dodam jeszcze iż na ostatnim śniadaniu po znalezieniu robaka w pieczywie również nikt nie zareagował jak dla mnie porażka na całej linii.