Wizyta w kawiarni była bardzo dobrym doświadczeniem. Obsługa pamięta klientów, oraz zamawiane produkty. Podchodzi do obsługi bardzo indywidualnie. To co zasługuje na pochwałę to z pewnością budowanie relacji z klientem.
Tego roku zdecydowałam się na kupno mieszkania. Zwróciłam się do biura nieruchomości Emmerson Kraków, z prośbą o pomoc w poszukiwaniach. Podczas pierwszego kontaktu telefonicznego, agentka nie badała moich potrzeb, nie wiedziała jakiego mieszkania poszukuję, w związku z czym otrzymałam na maila oferty, którymi nie byłam zainteresowana.Dodatkowo agentka nie wykazała się terminowością (obiecywała kontakty telefoniczne i mailowe w określone dni, po czym nie wywiązywała się ze swoich obietnic). Często przypominałam się sama.Gdyby nie fakt, że byłam wyraźnie zainteresowana mieszkaniem, które obsługiwała agentka, z pewnością zrezygnowałabym z tego kontaktu.Uważam, że obsługa była na bardzo niskim poziomie. Brakowało zainteresowania, zbadania moich preferencji zakupowych, dotrzymywania obietnic i słuchania klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.