Kupując buty bardzo miła Pani pomogła mi znaleść rozmiar wybranego przeze mnie obuwia. W momęcie kiedy z jednego modelu nie było mojego rozmiaru zaproponowała mi że może sprawdzić w innym sklepie i ewentualnie sproawdzić je bądź zarezerwować. Byłam mile zaskoczona zaangażowaniem Pani.
Zazwyczaj uczęszczając do tej biedronki jestem bardzo zadowolona z obsługi jednak ostatnio robiąc zakupy Pani naliczyła mi zamiast dwóch produktów 20, zapłaciłam i po chwili zorientowałam się iż zapłaciłam za dużo więc cofnełam się powiedziałam że ekspedientka zrobiła bład. Zamiast zrobić mi od razu zwrot pieniędzy musiałam czekać około 7 minut aż Pani skasuje wszystkich klientów. Następnie podeszła Pani najprawdopodobniej jeden z managerów i zrobiła zwrot. Jak oytzymałam pieniązki zapytałam o kopie paragonu, otrzymałam odpowiedz ze nie otrzymam jak zapytałam czemu odpowiedź brzmiała bo nie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.