W sklepie panował chaos, niczego nie można było znaleźć. Wszyscy pracownicy zajęci byli układaniem towaru. Jedna osoba obsługiwała kasę.
Nie było żadnej osoby do obsługi przebieralni, która sprawdzałaby ilość wnoszonych rzeczy do przymierzenia i wydawała numer z ilością wnoszonych ubrań. Nie było miejsca gdzie odwiesić mierzone rzeczy, których klient nie chciał kupić. W rezultacie każdy przymierzający kładł je w dowolnym miejscu.
Przy zamawianiu pizzy zapytałam jak długi będzie czas realizacji. Kasjerka obsługująca mnie zapewniła, iż nie będę musiała czekać dłużej niż 20 minut. Po 20 minutach okazało się, iż pizza nadal jest nie gotowa i muszę poczekać jeszcze kilkanaście minut. W rezultacie pizze otrzymałam po 1 godzinie. Dałam do zrozumienia Kasjerce, że jestem nie zadowolona z jakości ich usług. Kasjerka przeprosiła za tak długi czas realizacji, który spowodowany był zwiększeniem ilości zamówień z dostawą do domu, gdyż one realizowane są w pierwszej kolejności. W ramach przeprosin otrzymałam dodatkowy komplet sosów.
Po wejściu do sklepu nie zostałam przywitana. Nikt z obsługi podczas mojej wizyty w sklepie nie podszedł do mnie i nie zapytał czy w czymś mi pomóc. W tym czasie w sklepie było 4 pracowników - nikt z nich nie interesował się kupującymi. Czas wizyty w sklepie około 15 minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.