Będąc w Pasażu Grunwaldzkim, często odwiedzam sklep H&M. Za każdym razem kiedy tam wejdę jakość obsługi jest naprawdę bardzo dobra. Pracownicy są pomocni i uprzejmi, zarówno Ci znajdujący się na sklepie, jak i kasjerzy. Pan ochroniarz, którego można spostrzec zaraz po wejściu do sklepu, zawsze wita klientów słowami "dzień dobry". Przeceny są zawsze widocznie oznaczone, a plakaty z najnowszą kolekcją umieszczone na sklepie w widocznym miejscu.
Wybrałam się dziś na zakupy do Stradivariusa w Pasażu Grunwaldzkim. Jak zwykle obsługa była rewelacyjna. Pani w przymierzalni przedstawiła mi się, kazała mówić do siebie po imieniu i powiedziała, że w razie jakichkolwiek wątpliwości mogę zasięgnąć jej pomocy. Powiedziała również, że w razie gdybym potrzebowała inny rozmiaru, ona mi go doniesie, nie musiałam więc sama fatygować się, a potem znów wracać do przymierzalni. Chciałabym również zwrócić uwagę na wygląd pracowników tego sklepu, a więc wyglądają oni bardzo schludnie i są modnie ubrani, moim zdaniem w sklepach odzieżowych, których oferta skierowana jest szczególnie do ludzi młodych, wygląd pracowników jest niezwykle ważny.
Udałam się na niewielkie zakupy do Biedronki znajdującej się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. Jak zwykle nie było wolnych koszyków, w momencie gdy kupuję dwie góra trzy rzeczy, nie jest to problem, natomiast kiedy robię większe zakupy brak koszyków jest naprawdę dość uciążliwy. Dużym minusem tego sklepu jest moim zdaniem brak miejsca i ciasno ustawione półki, czasem jest tak tłoczno, że nie sposób przedostać z jednego końca sklepu na drugi. Za zakupy nie można płacić kartą, a panie ekspedientki dość często mają problem z wydawaniem pieniędzy. Zaletą sklepu są korzystne ceny produktów, często zdecydowanie niższe niż w innych supermarketach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.