Duży sklep z szerokim asortymentem. Bardzo dużo klientów, a bardzo mało obsługi. Po jednej osobie na piętrze. Jedna i ta sama osoba równolegle obsługuje przymierzalnie, układa towar na sklepie i obsługuje przy kasie. W przymierzalni bałagan i na sklepie również. Konieczne jest zatrudnienie większej ilości osób do pracy!Pracownicy są zabiegani i nie mają już siły na zwykła uprzejmość.
Poszukiwałam czegoś ładnego na prezent dla bratowej. Pani obsługująca w sklepie świetnie mi doradziła odnośnie modelu, koloru i rozmiaru pidźamki, którą zakupiłam. Dostałam również gratisy do zakupu. W sklepie było wszystko ładnie wyeksponowane w dużym porządku. Obsługa w pełni się mną zajęła i dobrze doradziła.
Wszystko niby w porządku, ale na sklepie rozgardiasz na półkach. Obsługa sie uwija, ale widać, że brakuje rąk do pracy. Nie mają czasu na to żeby coś doradzić, znaleźć rozmiar. Wogóle trudno kogoś złapać w locie z obsługi. Kolejki przy kasie są zawsze w takich godzinach. Moim zdaniem należałoby zatrudnić więcej osób. Oszczędzanie na personelu znaczenie wpływa na obniżenie jakości obsługi.
Sklep nieduży, kameralny. Gra dyskretnie muzyka. Niestety nic nie kupiłam, ale przymierzałam bluzkę. Sprzedawczyni nie podeszła, ale ja też nie wyraziłam potrzeby pomocy z jej strony. Sprzedawczyni była zajeta układaniem ubrań na półce. Zachowanie sprzedawczyni było beż większych zarzutów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.