Gdy weszłam do lokalu przywitała mnie jedna z ekspedientek i zaoferowała pomoc. Zdecydowałam się na zakup podkładu pod makijaż. Poprosiłam o fachową pomoc. Makijażystka dobrała podkład idealnie dopasowany do mojego koloru oraz typu skóry twarzy. Zaproponowała również zakup pudru sypkiego, jako wykończenia całości makijażu. Do zakupionych towarów otrzymałam próbki produktów oferowanych przez Sephorę, oraz zostałam zaproszona na profesjonalny makijaż. Pożegnano mnie i zaproszono ponownie.
Obsługa miło przywitała mnie zaraz po moim wejściu do sklepu. Sklep był czysty, wszystkie rzeczy poukładane. Ekspedientka pomogła mi odszukać preferowany przeze mnie rozmiar koszulki. Zostałam zaproszona do kasy, następnie zaproszono mnie ponownie, życząc miłego dnia.
Około godziny 7.30 odwiedziłam oddział Opla w Mikołowie. Podczas wcześniejszej rozmowy telefonicznej poinformowano mnie o dostępności szukanej przeze mnie części do samochodu. Podczas bezpośredniej rozmowy pani potwierdziła dostępność części, dodała moje dane kontaktowe do bazy klientów i zamówiła szukany przeze mnie element. Zostałam poinformowana o konieczności wpłaty zaliczki oraz terminie odbioru towaru. Obsługa była bardzo miła, salon czysty.
Uważam, że salon zasłużył na najwyższą ocenę za szybką i fachową pomoc oraz doradztwo.
W godzinach 16.00-16.30 odwiedziłam restaurację KFC w Bytomiu. Zostałam miło przywitana przez jedną z pracownic. Zamówiłam zestaw. Zostałam zapytana, czy nie chcę powiększyć zestawu, zaproponowano mi deser i dodatki. Sala była czysta i schludna. Toalety wysprzątane i pachnące. Zamówienie dostałam po 5 minutach, o czym zostałam poinformowana wcześniej. Obsługa była miła, miło mnie pożegnano i zaproszono ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.