Chciałam kupić podkład Diora. Pani konsultantka bardzo odradzała mi jego zakup z racji rzekomo złego wpływu na cerę przy dłuższym stosowaniu. Jej argumenty mocno mnie zdziwiły, zwłaszcza, że tyczyło się to nie byle jakiej marki. Udałam się po poradę do innej perfumerii tej samej sieci i tam okazało się, że pani nie miała zielonego pojęcia o czym mówi i podała mi nieprawidłowe informacje. Potwierdziła to jeszcze inna konsultantka. Skoro pierwsza z nich nie miała pewnych informacji, to nie lepiej było poprosić kogoś bardziej zorientowanego, kto mógłby mi rzetelnie wytłumaczyć co i jak? Za niekompetentną obsługę wielki minus. Oprócz tego pani była miła.
Pytałam o możliwości oszczędzania. Pani rzetelnie opisała produkty, które bank oferuje. Doradziła, z jakiej oferty w moim przypadku najlepiej byłoby skorzystać, a ponadto sprawdziła z jakich ofert banku korzystałam i zaproponowała kilka ciekawych rozwiązań. Obsługa była miła i konkretna. Pani rzeczowo odpowiadała na zadane pytania. Moim zdaniem jest to bank, w którym dba się o klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.