Odwiedzając ostatnio Cinema City przydarzyła mi się ostatnio dość dziwna sytuacja :). Mianowicie po kupieniu biletu (wszystko odbyło się w standardach obsługi) udałam się w strone gastronomi w celu kupienia wody niegazowanej oraz kilku batoników (wiem że do kina nie moża wchodzić z produktami kupionymi poza kinem). Ponieważ przy kasie nie bylo dużego ruchu, pozwoliłam sobie na krótką pogadanke z pania z obsługi. Powiedziałam iż dosyć drogo jest tutaj, jeśli chodzi o kupno wody która kosztuje ok. 5 zł za 0.5l. Na to Pani odpowiedziała mi, że te ceny są strasznie wysokie i ona radzi wszystkim swoim znajomym, którzy odwiedzają kino aby przynosili swoje picie i przekąski, i mi też radzi żebym poszła do pobliskiej Almy bo tam jest dużo taniej, bo i tak już przecież wykosztowałam się na bilet :). Podsumowują dla mnie jako klijenta dobrze usłyszeń,że jednak mogę przynieść swoje przekąski i nikt n ie bedzie miał pretensji skoro sam personej do tego zacheca, gorzej dla kierownictwa kina, które przez luźne rozmowy personelu z klijentami traci sporo pieniędzy.
W pijalni czekolady spotkałam sie z bardzo miłą obsługą. Zaproponowano mi stolik gdzie mogłam spokojnie się umościć. Obsługa dała mi wystarczająco dużo czasu (była cały czas w pobliżu) na zapoznanie się z menu. Po podejściu kelnera mogłam wypytać o pozycje zawarte w menu i otrzymałam wyczerpujące informacje.
Obsługa bardzo szybko zareagowała na moje wejście do banku, od razu zostałam zaproszona do stanowiska obsługi gdzie mogłam swobodnie usiąść. Personel rzeczowo wypytał mnie o powód mojej wizyty. Przedstawione mi zostały 3 oferty dotyczące interesującego mnie tematu. Personel cierpliwie i wyczerpująco odpowiadał na zadawane przeze mnie pytania (nawet najbardziej banalne). Obsługa poświęciła mi 20 minut w ciagu, których otrzymałam wszelkie niezbedne informacje.
Presonel nie wykazywał chęci do udzielenia wyczerpujących informacji. Udzielono wyłącznie zdawkowych informacji, które znajdowały się na ulotce. Obsłużono mnie przy drzwiach, nie proponując podejścia do stanowiska obsługi. Czas jaki został poświęcony na udzielenie mi informacji nie przekraczał 2 minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.