W placówce bankowej panował porządek oraz unosił się neutralny zapach, włączona była klimatyzacja. W pomieszczeniu znajdowało się dwóch pracowników- zajęci byli obsługą klientów. Innych osób oczekujących nie było. Pracownicy wyglądali stosownie, schludnie oraz elegancko. Pracownik placówki odpowiedział na wszystkie moje pytania i wątpliwości ( pytania dotyczyły lokaty). Zaproponował pomoc przy utworzeniu lokaty. Przedstawił korzyści wynikające z utworzeniu lokaty w tym banku. Przedstawił również inne oferty.
Ogólnie: Obsługa w placówce była bardzo dobra, starała się odpowiedzieć na wszystkie pytania, a także zachęcał do założenia lokaty. Jestem bardzo zadowolona z tej wizyty.
W momencie wejścia na sklepie znajdowało się ok 5 klientów. Dwóch sprzedawców stało przy kasie (zajmowali się kasą), kolejny zajmował się układaniem pudełek z butami. Po wejściu do sklepu po upływie ok 1 min zostałam powitana przez sprzedawce.Wszyscy posiadali ubranie służbowe. Ich wygląd był stosowny i estetyczny. W sklepie unosił się neutralny zapach, panował porządek o który dbały sprzedawczynie- atmosfera sprzyjała zakupom. Sprzedawca udzielił pomocy w momencie zwrócenia się do niego (znalazł odpowiedni rozmiar). Odczuwało się zaangażowanie przy udzielaniu tej pomocy. Przy kasie nie było kolejki. Kasjer zaproponował kupno dodatkowego produktu. Obsługa kasowa była miła. Zakup nie trwał zbyt długo.
Ogólnie:Obsługa w sklepie była bardzo dobra, sprzedawcy byli mili, uprzejmi i zaangażowani w pomoc. Jestem zadowolona z wizyty.
Po wejściu do sklepu klient nie był zauważany przez obsługę sklepu. W sklepie panował bałagan. Sprzedawcy zajęci byli kasowaniem oraz sprzątaniem sklepu. Sprzedawca zapytany o dany produkt miał problem ze znalezieniem go. Widać było słabe zaangażowanie w znalezienie odpowiedniego produktu. Rzeczy do przymierzalni nie zostały przeliczone poprawnie, panował w niej bałagan. Obsługa przy kasie wypadła poprawnie. Obsługa była miła i przyjazna. Sprzedawca poinformował o cenie i poprawnie wydał resztę. Odniosło się wrażenie, że sprzedawców jest zbyt mało na taką ilość klientów i wielkość sklepu. W sklepie panował miły zapach oraz leciała muzyka.
Po wejściu do sklepu sprzedawca nie przywitał się, nie zauważył wejścia kolejnej osoby.W sklepie znajdowało się tylko dwóch sprzedawców. W sklepie panował porządek, obsługa zajęta była porządkowaniem sklepu, a nie obsługą klienta. Sprzedawca nie był w stanie zaproponować produktu na konkretną imprezę (sukienka na wesele). Obsługa przy kasie wypadła dobrze. Sprzedawca poinformował o cenie, był uprzejmy lecz nie zaprosił ponownie. W sklepie panował miły zapach oraz włączona była cicha muzyka. Ubrania były posprzątane i poukładane. Ubrania w ścianach były poprawnie powieszone.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.