Sklep znajduje się w centrum handlowym Złote Tarasy, położony jest w łatwo dostępnym miejscu. Wejście jest przestronne i czyste, a ekspozycja na wystawie wygląda na starannie zaplanowaną i zachęcającą. Każdy produkt w sklepie jest czytelnie opisany i ma przyporządkowaną cenę, łatwo można samemu znaleźć odpowiedni rozmiar buta. W sklepie jest mało przestrzeni, ciężko się poruszać między regałami z butami, zwłaszcza w sytuacji większego ruchu w sklepie. Nie ma też zbyt dużo miejsca na przymierzenie butów. Sklep posiada zróżnicowaną ofertę, o szerokiej gamie, tak jakościowej, jak i cenowej. Innymi słowy, dla każdego znajdzie się coś dobrego. W sklepie są pracownicy, których można poprosić o radę i pomoc. Ja poprosiłam jedną ze sprzedawczyń o opinię dotyczącą pewnych butów i uzyskałam dość wyczerpującą odpowiedź, która mnie zadowoliła. Przy kasie sprzedawca także okazał się bardzo sympatyczną osobą, był też schludnie ubrany, jak reszta personelu. Dużym plusem dla sklepu jest możliwość zwrotu towaru aż przez 3 miesiące, o czym dowiedziałam się od sprzedawcy przy kasie. Ogólnie sklep zrobił na mnie pozytywne wrażenie.
Posiadam w tym Banku konto Student. Wg mnie działa ono na bardzo korzystnych warunkach, a oferta Banku jest zróżnicowana i dopasowana do potrzeb poszczególnych grup klientów. Karta debetowa, którą posiadam, jest także kartą zbliżeniową. To bardzo dogodna funkcja, oszczędzająca często wiele czasu. Gdy zakładałam konto, mogłam liczyć na rzetelną obsługę. Pracownica Banku szczegółowo wytłumaczyła mi sposób funkcjonowania konta, cierpliwie odpowiadała na każde moje pytanie. Była bardzo sympatyczna i pogodna. Co ciekawe, gdy wróciłam 2 tygodnie później, wciąż mnie kojarzyła. Sam oddział w Jankach ma dość surowy wygląd. Jest zadbany i nowoczesny, dość przyjemnie się w nim przebywa. Z drugiej jednak strony, dużym minusem jest to, że trzeba przebywać tam długo. Za każdym razem, gdy przychodzę do oddziału, muszę czekać co najmniej 10 min by zostać obsłużoną. Raz potrwało to aż 40 min. Ogólnie mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z wyboru Banku.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Kasa z której...
Kasa z której korzystałam miała zepsutą, zacinającą się taśmę (ten "podajnik" artykułów). Trzeba było własnoręcznie przesuwać towar do kasjerki. Od kasjerki dowiedziałam się, że ta usterka pozostaje nie naprawiona od dłuższego czasu. Sama kasjerka była sympatyczną i sprawną osobą, jednak muszę zarzucić jej to, że nie zapytała, czy posiadam kartę Payback. Niemal zawsze jestem o to pytana w Realu, więc wydaje mi się, że jest to standard wśród kasjerów. Przez to, że ta kasjerka tego nie zrobiła, zapomniałam podać jej ową kartę i straciłam wiele punktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.