Wpłata pieniędzy na konto w Agencji Banku PKO BP. Jest to niewielka agencja więc nie ma dużych kolejek. Pani z obsługi jest profesjonalna. Wpłata przebiegła szybko i bezproblemowo. Plusem jest bliska mojego mieszkania lokalizacja agencji. Minusem jest pobieranie przez agencje 1 zł za pobranie pieniędzy z konta.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Zakup leku na...
Zakup leku na receptę. Dodatkowo poprosiłam o odpis recepty w celu zakupu za miesiąc kolejnego opakowania leku. Płaciłam kartą. Zostałam szybko i miło obsłużona prze kierownika apteki. Nie było problemów z odpisem recepty ani z płatnością kartą. W aptece można zawsze otrzymać pomoc w zakupie leków oraz jeśli chce się zamienić drogi zagraniczny lek na jego odpowiednik polski. Jedynie w czasie zastępstwa stałego personelu podczas urlopu były problemy z zapłatą kartą.
Kontakt z telefonicznym biurem obsługi klienta. Rozmowa z konsultantem przebiegła pomyślnie. Konsultantka udzieliła mi rzeczowej odpowiedzi. Doradziła jakie usługi najlepiej wybrać i zaproponowała, że włączy mi usługę wyjątkowo jeden raz za darmo. Ponadto zapytała, czy nie zechciałabym zrezygnować z papierowej wersji faktury. Sprawa została załatwiona szybko i sprawnie. Usługa została włączona w niespełna 30 min. od zakończenia rozmowy.
Obsługa klienta na kasie do 10 artykułów. Podczas kasowania zakupów obsługa była sprawna i szybka. Pani była miła i uśmiechnięta. Witała klienta mówiąc "Dzień dobry" i na koniec życzyła miłego dnia. Pani przestrzegała ilości produktów na kasie (10). Daję ocenę +4 ponieważ klienci stający w kolejce przede mną nie mieli na artykule kodu i trzeba było czekać dłuższą chwilę od momentu wezwania obsługi, która sprawdza kody. Generalnie obsługa była dobra.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.