Opinie użytkownika (2)

Z usług PKP...
Z usług PKP korzystam od 5 lat. Nie podoba mi się w jaki sposób klienci we Wrzeszczu są traktowanie na samym starcie, przy zakupie biletów. Brak punktu informacji jak również złe oznaczenia powodują chaos i sprzeczki mięczy oczekującymi w kolejce. Na przykład ktoś czeka w niej 15 min. chce się dopytać o jakieś połączenie bo jedzie z przesiadką- Pani obsługująca nie może udzielać takiej informacji, bo przecież jest od sprzedawania biletów, człowiek już się zdążył zdenerwować, jak i pozostali w kolejce za nim, bo dla nich ten człowiek jest już za długo przy okienku i uważają, że nieotrzebnie wdaje się z w rozmowy. Minusem obsługi PKP we Wrzeszczu jest także mała ilość kas. Dwa tygodnie temu byłam świadkiem, jak Pani z jednego okienka skonczyła pracę i zamknęła kasę, a gigantyczna kolejka została po drugiej stronie. Tą panią oczywiście rozumiem, bo pracować charytatywnie dla pkp po godzinach, chyba nikt by nie chciał. Ludzie ci musieli dołączyć do równie gigantycznej kolejki przy jedynym czynnym okienku.

Magdalena_1646

27.07.2010

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Bardzo miła obsługa....
Bardzo miła obsługa. Mimo dużego ruchu jedzenie było podane na czas. Miejsce czyste, widać, że personel na bierząco dba o porządek. W przeciwieństwie do Sphinxa w Manhatanie, gdzie stoliki były w okruszkach jedzenia. Do jednego z dwóch zamówionych zestawów brakowało sosów. Sphinx na Długim targu zdecydowanie polecam.

Magdalena_1646

27.07.2010

Sphinx

Placówka

Gdańsk, Schuberta 102 A (CH Morena)

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi