Opinia użytkownika: Magdalena_1646
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Z usług PKP korzystam od 5 lat. Nie podoba mi się w jaki sposób klienci we Wrzeszczu są traktowanie na samym starcie, przy zakupie biletów. Brak punktu informacji jak również złe oznaczenia powodują chaos i sprzeczki mięczy oczekującymi w kolejce. Na przykład ktoś czeka w niej 15 min. chce się dopytać o jakieś połączenie bo jedzie z przesiadką- Pani obsługująca nie może udzielać takiej informacji, bo przecież jest od sprzedawania biletów, człowiek już się zdążył zdenerwować, jak i pozostali w kolejce za nim, bo dla nich ten człowiek jest już za długo przy okienku i uważają, że nieotrzebnie wdaje się z w rozmowy. Minusem obsługi PKP we Wrzeszczu jest także mała ilość kas. Dwa tygodnie temu byłam świadkiem, jak Pani z jednego okienka skonczyła pracę i zamknęła kasę, a gigantyczna kolejka została po drugiej stronie. Tą panią oczywiście rozumiem, bo pracować charytatywnie dla pkp po godzinach, chyba nikt by nie chciał. Ludzie ci musieli dołączyć do równie gigantycznej kolejki przy jedynym czynnym okienku.