chciałabym ogólnie napisać obserwację o usługach w sieci play.myślę iż nawet kosmita byłby lepiej potraktowany CZUłAM SIĘ JAK UFOLUDEK Z NAJODLEGLEJSZEJ KRAINY:}W DUŻYM SKRÓCIE MOGĘ POWIEDZIEĆ ŻE OBSŁUGA WIEDZA I POPRAWNOŚĆ UDZIELANYCH INFORMACJI CZY TO W PKT OBSŁUGI UL KRÓLEWSKA I ZAKOPIAŃŚKA KRAKÓW CZY NA INFOLINIJEST KRYTYCZNA.
telefon zastępczy był zepsuty.
telefon który dostałam w zamian za naprawiany /3 razy /aparat dostałam bez gwarancji i instrukcji obsługi.Po licznych kłótniach w końcu dostałam gwarancje a instrukcję obsługi dostałam na 120 str A4 w siatce:{{{{!!!!
ponadto Od dwóch lat w terminach płaciłam rachunki telefonów które W PLAY posiadałam. Gdy zbliżał się termin rozwiązania umowy zasięgnęłam porady ICH pracownika w centrum handlowym Zakopianka w krakowie .Dostałam jasną informację w jaki sposób mam zakończyć współpracę. Podano mi adres warszawski pod który mam przesłać rozwiązanie umowy-dostałam nawet druk. By potwierdzić tę informacje zadzwoniłam do PLAY na infolinie /rozmowa BYŁA nagrana/tam poinformowano mnie że zostałam wprowadzona w błąd przez pracownika i podano mi inny adres. Gdy spytałam czy to wystarczy by z dniem 23 marca zakończyć współpracę odpowiedziano że TAK!!!!. Tego samego dnia wysłałam list polecony/data stempla posiadam potwierdzenie/.Zadzwoniono również do mnie z pytaniem czemu rozwiązuję umowę i czy nie zmienię decyzji -odpowiedziałam że nie. Nagle dostaję fakturę która wzywa mnie do zapłaty abonamentu za miesiąc kolejny.jest to dramatyczny operator.ocena mega negatywna ufo mistrza!!!!
Jako że mieszkam nieopodal zazwyczaj robię wszystkie zakupy w tym hipermarkecie.Moja obserwacja w tym temacie dotyczy stoika z mrożonkami.Nigdy nie ma w nim personelu.Czas oczekiwanie na przyjście pracownika doszedł raz do 15 min:{żenujące .JEŚLI NAWET PRACOWNIK ZAUWAŻY ŻE KTOŚ STOI/OBSŁUGA JEST ŁĄCZNA Z STOISKIEM RYBNYM JUŻ TO ZAOBSERWOWAŁAM/.Udaje że tego nie widzi.Pracownicy niejednokrotnie maja brudne dłonie.Produkty są pomieszane w komorach.wpływa to negatywnie na ocenę tego w wielu innych pkt dobrego sklepu
bardzo cenimy sobie z mężem smak ciasta w tej pizzerii dlatego wybraliśmy się tam wczoraj na obiad.Niestety szczerze się zawiodłam w lokalu było brudno:{ do kasy poszedł pracownik dopiero po kilku minutach oczekiwania...nie został nam przedstawiony asortyment i promocje obowiązujące w lokalu.Produkt wydany miał zbyt duże "bandy" a ilość składników pozostawiała wiele do życzenia w porównaniu z ceną.muszę niestety wystawić opinię negatywną.
po narodzinach synka zgłosiliśmy się z mężem aby wypłacić należne pieniądze z polisy z tytułu urodzenia dziecka.Spotkała mnie tam rzetelna miła fachowa obsługa .Pani szybko przyjęła dokumenty i wypisała formularz.Pieniądze zostały przelane już po 3 dniach.Jestem zadowolona z takiej postawy.Kilka miesięcy wcześniej w tym samym miejscu bardzo podobnie zostałam obsłużona gdy zgłaszałam swój pobyt w szpitalu po wypadku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.