Opinia użytkownika: Magdalena_1573
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: chciałabym ogólnie napisać obserwację o usługach w sieci play.myślę iż nawet kosmita byłby lepiej potraktowany CZUłAM SIĘ JAK UFOLUDEK Z NAJODLEGLEJSZEJ KRAINY:}W DUŻYM SKRÓCIE MOGĘ POWIEDZIEĆ ŻE OBSŁUGA WIEDZA I POPRAWNOŚĆ UDZIELANYCH INFORMACJI CZY TO W PKT OBSŁUGI UL KRÓLEWSKA I ZAKOPIAŃŚKA KRAKÓW CZY NA INFOLINIJEST KRYTYCZNA. telefon zastępczy był zepsuty. telefon który dostałam w zamian za naprawiany /3 razy /aparat dostałam bez gwarancji i instrukcji obsługi.Po licznych kłótniach w końcu dostałam gwarancje a instrukcję obsługi dostałam na 120 str A4 w siatce:{{{{!!!! ponadto Od dwóch lat w terminach płaciłam rachunki telefonów które W PLAY posiadałam. Gdy zbliżał się termin rozwiązania umowy zasięgnęłam porady ICH pracownika w centrum handlowym Zakopianka w krakowie .Dostałam jasną informację w jaki sposób mam zakończyć współpracę. Podano mi adres warszawski pod który mam przesłać rozwiązanie umowy-dostałam nawet druk. By potwierdzić tę informacje zadzwoniłam do PLAY na infolinie /rozmowa BYŁA nagrana/tam poinformowano mnie że zostałam wprowadzona w błąd przez pracownika i podano mi inny adres. Gdy spytałam czy to wystarczy by z dniem 23 marca zakończyć współpracę odpowiedziano że TAK!!!!. Tego samego dnia wysłałam list polecony/data stempla posiadam potwierdzenie/.Zadzwoniono również do mnie z pytaniem czemu rozwiązuję umowę i czy nie zmienię decyzji -odpowiedziałam że nie. Nagle dostaję fakturę która wzywa mnie do zapłaty abonamentu za miesiąc kolejny.jest to dramatyczny operator.ocena mega negatywna ufo mistrza!!!!