Udałam się z mężem po zakup obuwia do Galerii Magnolia w sobotnie późne popołudnie.
Ludzi w samym butiku było dosyć sporo. Natomiast nic nie przeszkadzało by swobodnie przemieszczać się w okół regałów z dobrze ułożonym obuwiem męskim.
Zdecydowaliśmy się na konkretny model i kolor i tu duży minus dla sklepu: w pudełko z ostatnim rozmiarem tego modelu i koloru znajdowały się buty w zupełnie innym kolorze, niż te zaznaczone na opakowaniu.
Podeszliśmy z prośbą do dwóch, schludnie ubranych Pań z obsługi.
Jedna z nich pomogła nam w doborze innego obuwia i przeprosiła za zamieszanie związane z kolorystyką.
Przeprosiła również za brak rozmiaru na magazynie, ponieważ wskazany model bardzo szybko się sprzedał.
Zaproponowano nam inny model z pełnym profesjonalizmem.
Po wybraniu konkretnego modelu, udaliśmy się do kasy. Tam bez żadnych kolejek dokonaliśmy płatności kartą: co jest dla nas bardzo ważne.
Ekspedientka zaproponowała wkładki do butów, z których skorzystaliśmy.
Dzięki profesjonalnemu podejściu i porządkowi wizualnemu w sklepie udało nam się w miarę sprawnie dokonać zakupu.
Zakupy oceniamy na 4+
Sklep Intermarche jest minimarketem, którego standard plasuje się na dość wysokim poziomie.
Zawsze jest tam czysto a obsługa należy do jednych z bardziej kompetentnych i uprzejmych w okolicy. Zawsze można zwrócić się z prośbą o pomoc.
Stoiska z serami, oraz wędlinami są czyste i schludne. Panie, które podają wędliny i ser mają zawsze czyste paznokcie, oraz związane włosy.
Obsługa na kasie jest również sprawna i szybka.
Duży plus za możliwość płatności kartą.
Jednym, ale to sporym minusem jest okres zimowy, kiedy to wejście do sklepu jest często nie odśnieżone a kafelki przy wejściu mokre i śliskie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.