Opinie użytkownika (5)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym poszłam do salonu MIX ELECTRONICS w Nowym Sączu. Jest to niedaleko mojego miejsca zamieszkania, znałam już wcześniej to miejsce. Gdy doszłam na miejsce okazało się jednak, że sklep ten już nie istnieje. Wspominając jednak to miejsce sprzed kilku miesięcy, nigdy nie było tam większego ruchu. Byłam tam kilka razy i zawsze sklep był pusty. Był dobrze wyposażony a sprzedawcy mili. Sklep nie był jednak dobrze oznaczony od strony ul Zielonej. Mieści się w budynku oddalonym od głównej drogi więc taka reklama była konieczna. Dla porównania sklep meblowy mieszczący się dokładnie w tym samym budynku ( drzwi obok) jest świetnie oznakowany. Reklama wisi w kilku miejscach przy głównej drodze, sklep reklamuje się również w innych strategicznych miejscach miasta. Z pewnością dla MIX ELECTRONICS było to korzystne ponieważ zwiększało napływ ludzi. Z pewnych przyczyn sklep został jednak zamknięty.

Magdalena_1304

11.02.2010

Mix electronics

Placówka

Nowy Sącz, Zielona 27

Nie zgadzam się (27)
12.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Magdaleno. Dziękujemy za pozytywną opinię. Zapraszamy do naszego drugiego salonu w Nowym Sączu, który mieści się przy ul. Wiśniowieckiego 129
Po wizycie w...
Po wizycie w nowym sklepie Mohito mieszczącym się w galerii City Park w Stalowej Woli, nasuwają mi się następujące uwagi. Sklep posiada bardzo ciekawą ofertę. Myślę, że każda dziewczyna jest w stanie znaleźć w nim dla siebie coś interesującego. Dziewczyna, ponieważ w sklepie są jedynie damskie rzeczy. Przyciągają uwagę również liczne promocje, zarówno na swetry i golfy zimowe jak i na bluzki. Salon jest bardzo ładnie ułożony, gra w nim fajna, młodzieżowa muzyka. Zauważyłam dwa swetry które chciałam przymierzyć i tutaj natknęłam się na problem.Otóż swetry wisiały tak wysoko, że nie było możliwości ich ściągnięcia. Na dodatek była to promocja więc tym bardziej dziwne, jak ciężko było z niej skorzystać. Poprosiłam więc ekspedientkę o pomoc, a ta przy pomocy drabiny pomogła mi ściągnąć rzeczy z wieszaka. W sklepie nikt do mnie nie podszedł, chociaż byłam tam dosyć długo. Panie były zajęte układaniem towaru na półkach. Ekspedientki pracujące w sklepie wyglądały bardzo ładnie, były ubrane w sposób dobrze komponujący się ze sklepem. Po zmierzeniu ( w sklepie są 3 przymierzalnie), zdecydowałam się na zakup bluzki oraz swetra. Płatność przebiegła bez problemu. rzeczy zostały spakowane w firmową reklamówkę.

Magdalena_1304

04.02.2010

Mohito

Placówka

Stalowa Wola, Okulickiego 9A

Nie zgadzam się (24)
Wymieniałam dziś pieniążki...
Wymieniałam dziś pieniążki w kantorze przy ulicy Okulickiego 1b w Stalowej Woli. Jest to bardzo ładny lokal, przestrzenny. Nigdy nie ma tam tłoku, są aż trzy okienka do obsługi klienta. Kursy walut są dokładnie widoczne na elektronicznej tablicy. Jest również miejsce gdzie można usiąść i zaczekać. Salon jest bardzo dobrze oznakowany, posiada również swoją stronę internetową, na której na bieżąco można sprawdzić kursy walut. Minusem jest jednak fakt, że pomimo podanego numeru telefonu, nigdy nie można się tam dodzwonić ponieważ nikt nie odbiera. Sama próbowałam parę razy a podczas mojej dzisiejszej wizyty w kantorze, inni klienci również zwracali na to uwagę. Obsługa jest bardzo miła, z niczym nie było problemu. Usługa przeprowadzona bardzo płynnie i bezproblemowo. Dodatkowym atutem jest fakt, że kantor jest całodobowy. Polecam!

Magdalena_1304

04.02.2010

Kantor Wymiany Walut

Placówka

Stalowa Wola, Okulickiego 1b

Nie zgadzam się (25)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym odwiedziłam Salon Ślubny Krystyna w Stalowej Woli. Poniżej moje wrażenia: SALON: Salon nie wywarł na mnie dobrego wrażenia. Manekiny były porozstawiane bardzo ciasno i na dodatek zagradzały dostęp do sukienek wiszących na wieszakach wzdłuż ściany. Najważniejsza rzecz to brak dobrego przekazu. Wszystkie szyldy, potykacze, reklamy a nawet wizytówka wskazują na fakt, że jest to jedynie komis i wypożyczalnia sukien ślubnych. W salonie okazuje się, że prowadzą również sprzedaż. Pani, której zadałam pytanie, czy mogę w tym miejscu również zakupić suknię, zdziwiona moim pytaniem, odpowiada że tak. Gdy pytam czy mogę również zakupi W dalszej częsci salonu jedna przymierzalnia a przed nią ogromna kanapa. Na wprost od przymierzalni widoczne jest pomieszczenie socjalne, odgrodzone od salonu zasłoną przez którą widać co jest w środku. Brak możliwości pooglądania sukienek, żadnej nie można dotknąć a do wieszaków, jak już wcześniej wspominałam, nie sposób się nawet zbliżyć. OBSŁUGA Obsługa salonu wywarła na mnie bardzo negatywne wrażenie. W salonie były obecne dwie Panie. Po moim wejściu zaczęła mnie obsługiwać jedna z nich jednak nie znała odpowiedzi na żadne pytanie i nie była zbytnio rozmowna. Zawołała więc swoją straszą koleżankę. Pani poinformowała mnie o ofercie, jednak informacje te nie były spójne. Dowiedziałam się, że zanim o czymkolwiek zaczniemy rozmawiać, powinnam najpierw odwiedzić stronę internetową jakiejś firmy ( nie salonu do którego przyszłam) i dopiero wtedy mogę przyjść i rozmawiać o szczegółach. Z tej firmy Pani podobno zamówiła w dniu dzisiejszym klika sukienek chociaż ciężko powiedzieć które. Na pomarańczowej, odblaskowej karteczce dostałam adres wcześniej wspomnianej strony. Pani poinformowała mnie o swoich konkurencyjnych cenach, najniższych w mieście i negatywnie wypowiadała się na temat lokalnej konkurencji z ofertą o wyższych cenach. Obydwie Panie nie były ubrane odpowiednio do miejsca. Szczególnie starsza Pani, która miała na sobie czerwone kapcie – bardzo przyciągały uwagę, ale niestety w negatywny sposób. Kiedy zakończyłyśmy rozmowę, podziękowałam i zaczęłam kierować się w stronę wyjścia a Pani nadal rzucała na szybko argumentami dla których warto przyjść właśnie do jej salonu. Nawet gdy byłam już za drzwiami, Pani nadal mówiła pomimo wcześniejszego pożegnania. Wyglądnęłam więc raz jeszcze zza drzwi i podziękowałam. Salon nie wywarł na mnie dobrego wrażenia, a obsługa niestety nie wyglądała na profesjonalną.

Magdalena_1304

04.02.2010

Krystyna

Placówka

Stalowa Wola, Okulickiego 76

Nie zgadzam się (27)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym odwiedziłam salon Plusa w Stalowej Woli. Celem było podpisanie umowy oraz, co się z tym wiąże, wybór odpowiedniej taryfy oraz telefonu. Salon jest bardzo dobrze zorganizowany. Są w nim dwa stanowiska obsługi klienta. W salonie obecne były trzy osoby personelu. Nie musiałam czekać w kolejce. Obsługiwała mnie bardzo miła Pani, która krok po kroku przeprowadziła mnie przez cały proces. Przy wyborze taryfy, zostałam dokładnie poinformowana o wszelkich możliwościach związanych z poszczególnymi pakietami. Wybierając telefon, zostałam najpierw zapytana o preferencje a w efekcie zostały mi zaprezentowane telefony spełniające moje oczekiwania. Każdy z nich mogłam wypróbować więc wybór był łatwiejszy. Szczere opinie ekspedientki pomagały przy wyborze telefonu. Nie była do końca pewna niektórych funkcji telefonów ale nie należały one do istotnych więc nie było to problemem. Pomimo tego doszukiwała się odpowiedzi na pytanie i odpowiedź tą otrzymałam. Miałam wiele pytań dotyczących formalności, na wszystkie otrzymałam odpowiedź. W tle delikatnie grała muzyka. Całe spotkanie przebiegło w bardzo miłej atmosferze.

Magdalena_1304

04.02.2010

PLUS

Placówka

Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II 13

Nie zgadzam się (11)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi