Przez kwadrans przebywania w sklepie nikt nie zainteresował się moją obecnością, zarówno na dziale damskim jak i kobiecym. Byłam w sklepie w godzinach popołudniowych (17:00), ekspedientki wywieszały towar albo sprzątały, wydawały się cały czas zajęte saym towarem- to jeszcze bardziej utwierdza w image-u tego sklepu jako dążącego do modelu 'samoobslugowego'. W sklepie, szczególnie na dziale Zara Trf- dziale bardziej 'mlodzieżowym' balagan, na dziale dziecięcym brak obsługi. Kontakt ze sprzedawcami jest możliwy, dostępny tylko na etapie przymierzania i zakupu.
Sklep jest czysty, ubrania zadbane, odpowiednio wyeksponowane, nie ma problemu ze znalezieniem ceny danego produktu, przymierzalnie są również czyste, niezakurzone. Obsługa jest zainteresowana, jako klienta szybko zostałam zauważona i zapytana, czy potrzebuję pomocy. Nie ma problemu ze znalezieniem osoby zajmującej się obsługą przymierzalni i kas. Właściwie ekspedienci sami mnie znaleźli. Przy przymierzaniu zostałam zapytana, czy potrzebuję wyższych butów do przymierzenia. Przy kasie dokładnie poinformowano mnie, jaki regulamin obowiązuje przy zakupie odzieży i akcesoriów przecenionych. Bardzo grzeczna obsługa. Minusem sklepu było zawieszenie na przeglądarkach zbyt dużej ilości ubrań, uniemożliwiające swobodne jej przeglądanie. Plusem fachowa porada dotycząca dbałości o tekstylia ( a dokładnie co zrobić, żeby w filcowym kapeluszu zlikwidować dziurkę powstałą na skutek zachipowania w sklepie). Na końcu zostałam pożegnana przy wyjściu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.